Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
9 سال پیش
UserPostedImage


نقص فنی در چرخ سمت راست هواپیمای ایرباس 320 ایران‌ایر، مانع پرواز هواپیما از شیراز به مقصد تهران شد.حمیدرضا سیدی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در گفتگو با پرتال خبری شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به بروز نقص فنی در پرواز شماره 423 شرکت هواپیمایی ایران ایر که ظهر امروز روی داد، اظهار داشت: این پرواز که قرار بود شیراز را در ساعت 12:30 به مقصد تهران ترک کند با یک ساعت تاخیر مسافرگیری کرد اما خلبان پیش از تیک‌آف متوجه نقص فنی در چرخ سمت راست این هواپیما شد و این موضوع را برج مراقبت اعلام و خواستار مشایعت عوامل ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه شیراز برای بازگشت به پارکینگ هواپیما شد.

UserPostedImage


وی ادامه داد: این هواپیما در حالی که در موقعیت پارک قرار گرفته بود دچار ترکیدگی لاستیک سمت راست و به دنبال آن حریق در زیر بال هواپیما شد.سیدی افزود: خوشبختانه با توجه به حضور عوامل ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه شیراز، حریق به سرعت مهار و پس از خنک شدن چرخ‌های هواپیما، مسافران تخلیه و به ترمینال انتقال داده شدند.وی با بیان اینکه هواپیما 150 مسافر داشت خاطرنشان کرد: مسافران این پرواز با هواپیمای جایگزین شرکت ایران‌ایر به تهران متقل خواهند شد.

شرکت فرودگاه های کشور
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Ebrahim Sabih
  • Ebrahim Sabih
  • 59.64% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
9 سال پیش
بله متاسفانه این اتفاق افتاده و من خیلی ناراحت شدم چون A320های ایران ایر مخصوصا EP-IEB و EP-IECرو خیلی دوست دارم و تو سیمیلاتور هم با A320 ایران ایر میپرم . . .😢 😞 😣

UserPostedImage

متاسفانه یک خبر بد دیگه هم دیدم که نمیدونم مربوط به کی هست ولی میدونم که تو فرودگاه شیراز هست و یک مینی بوس خدمه آسمان (Crew Car) به فوکر 100 ایران ایر به ریجستر EP-CFR برخورد کرده . . .😢 😞 😣

UserPostedImage

نمیدونم این بی دقتی ها تا کی تا حالا دوتا راننده اتوبوس سکته کردند که یکیشون رفت تو A310 ماهان و یکی تو بال MD و یکی هم این راننده مینی بوس که یا مثل اونا سکته کرده یا . . .

نمیدونم ایران ایر به کجا میرسه و چی میشه از MD ایران ایر با ریجستر اوکراین خیلی چیزها مشخصه , ایران ایر تا کی میخواهد با A3B4 , 747sp , 747-100/200 و فوکر بپره ؟ ؟ ؟