mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
10 سال پیش
سلام خدمت همه @};-



UserPostedImage


تاخیر چهار ساعته پرواز تهران مشهد و پیاده نشدن مسافران از هواپیما در مقصد، با حضور مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی در پرواز و عذرخواهی وی پایان یافت.

به گزارش ایسنا، پرواز هواپیمایی زاگرس که قرار بود ساعت 16:20 روز پنج‌شنبه از فرودگاه مهرآباد عازم فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شود، بعد از چهار ساعت تاخیر پرواز کرد و همین موضوع باعث شد، تعدادی از مسافران، در اعتراض به این موضوع در فرودگاه مشهد، حدود یک ساعت در صندلی‌های خود نشسته و از هواپیما پیاده نشوند.

برای حل این موضوع مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی در هواپیما حاضر شده و ضمن عذرخواهی و قول پرداخت 50 هزار تومان خسارت به مسافران، آن‌ها را مجاب کرده که هواپیما را ترک کنند.

یکی از مسافران این پرواز با تایید این اتفاقات به ایسنا گفت: ساعت 15:45 از طریق سیستم اطلاع‌رسانی فرودگاه مهرآباد اعلام شد که پرواز تهران - مشهد به دلیل نقص فنی هواپیما به ساعت 18 موکول شد که یک عده از مسافران به دلیل اتلاف وقت یا قرار کاری مهم، نسبت به تاخیر این پرواز معترض می‌شوند ولی پاسخی غیر از نقص فنی هواپیما و عدم رسیدن به موقع هواپیما از مشهد، در جواب اعتراض خود نشنیدند.

وی ادامه داد: ساعت 17:30 طی صحبت مسافران با مدیریت ترمینال و سرپرست زاگرس اعلام شد که پرواز ساعت 18:30 انجام می‌شود که این موضوع روی سیستم‌های اطلاع‌رسانی فرودگاه اعلام شد و بنا شد مسافران برای دریافت کارت پرواز خود مراجعه و سپس اقدام به سوارشدن بر هواپیما کنند اما این بار نیز تا ساعت 19 پرواز انجام نشد و این بار گفته شد هواپیما نقص فنی داشته و مشخص نیست چه زمانی پرواز انجام شود.

این مسافر با گلایه از برخوردهای نامناسب در فرودگاه مهرآباد تهران طی زمان تاخیر افزود: متاسفانه این مدت در فرودگاه سرگردان بودیم و هیچ پاسخ درستی به ما داده نشد تا اینکه بالاخره ساعت 20:15 دقیقه پرواز با تاخیری چهار ساعته از سوی تهران به مشهد انجام شد و ساعت 21:30 در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زمین نشست.

وی ادامه داد: پس از توقف هواپیما در فرودگاه مشهد، از جمعیت 150 نفری این پرواز، حدود 70 نفر از مسافران اقدام به پیاده شدن از هواپیما نکردند تا زمانی که محمدباقر قاسم‌زاده، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی داخل هواپیما حاضر شده و اقدام به عذرخواهی از مسافران این پرواز کرد و بنا شد به هرکدام از مسافران این هواپیما برای جبران خسارت، 50 هزار تومان پرداخت شود.

مسافران معترض در ساعت 22:30 دقیقه هواپیما را ترک کردند.


این کار از طرف مسافرا داره تبدیل به یه فرهنگ میشه که جواب خوبیه برای ایرلانهایی که قیمت بلیط رو چند برابر کردن و خدمات و کیفیت و امنیت رو کاهش دادن [attack]
OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار
10 سال پیش
ارسال شده توسط : mehornet 

سلام خدمت همه @};-



UserPostedImage


تاخیر چهار ساعته پرواز تهران مشهد و پیاده نشدن مسافران از هواپیما در مقصد، با حضور مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی در پرواز و عذرخواهی وی پایان یافت.

به گزارش ایسنا، پرواز هواپیمایی زاگرس که قرار بود ساعت 16:20 روز پنج‌شنبه از فرودگاه مهرآباد عازم فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شود، بعد از چهار ساعت تاخیر پرواز کرد و همین موضوع باعث شد، تعدادی از مسافران، در اعتراض به این موضوع در فرودگاه مشهد، حدود یک ساعت در صندلی‌های خود نشسته و از هواپیما پیاده نشوند.

برای حل این موضوع مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی در هواپیما حاضر شده و ضمن عذرخواهی و قول پرداخت 50 هزار تومان خسارت به مسافران، آن‌ها را مجاب کرده که هواپیما را ترک کنند.

یکی از مسافران این پرواز با تایید این اتفاقات به ایسنا گفت: ساعت 15:45 از طریق سیستم اطلاع‌رسانی فرودگاه مهرآباد اعلام شد که پرواز تهران - مشهد به دلیل نقص فنی هواپیما به ساعت 18 موکول شد که یک عده از مسافران به دلیل اتلاف وقت یا قرار کاری مهم، نسبت به تاخیر این پرواز معترض می‌شوند ولی پاسخی غیر از نقص فنی هواپیما و عدم رسیدن به موقع هواپیما از مشهد، در جواب اعتراض خود نشنیدند.

وی ادامه داد: ساعت 17:30 طی صحبت مسافران با مدیریت ترمینال و سرپرست زاگرس اعلام شد که پرواز ساعت 18:30 انجام می‌شود که این موضوع روی سیستم‌های اطلاع‌رسانی فرودگاه اعلام شد و بنا شد مسافران برای دریافت کارت پرواز خود مراجعه و سپس اقدام به سوارشدن بر هواپیما کنند اما این بار نیز تا ساعت 19 پرواز انجام نشد و این بار گفته شد هواپیما نقص فنی داشته و مشخص نیست چه زمانی پرواز انجام شود.

این مسافر با گلایه از برخوردهای نامناسب در فرودگاه مهرآباد تهران طی زمان تاخیر افزود: متاسفانه این مدت در فرودگاه سرگردان بودیم و هیچ پاسخ درستی به ما داده نشد تا اینکه بالاخره ساعت 20:15 دقیقه پرواز با تاخیری چهار ساعته از سوی تهران به مشهد انجام شد و ساعت 21:30 در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زمین نشست.

وی ادامه داد: پس از توقف هواپیما در فرودگاه مشهد، از جمعیت 150 نفری این پرواز، حدود 70 نفر از مسافران اقدام به پیاده شدن از هواپیما نکردند تا زمانی که محمدباقر قاسم‌زاده، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی داخل هواپیما حاضر شده و اقدام به عذرخواهی از مسافران این پرواز کرد و بنا شد به هرکدام از مسافران این هواپیما برای جبران خسارت، 50 هزار تومان پرداخت شود.

مسافران معترض در ساعت 22:30 دقیقه هواپیما را ترک کردند.


این کار از طرف مسافرا داره تبدیل به یه فرهنگ میشه که جواب خوبیه برای ایرلانهایی که قیمت بلیط رو چند برابر کردن و خدمات و کیفیت و امنیت رو کاهش دادن [attack]





البته محسن جان در مجموع حرکت حالبی نبوده ... چون با اینکار با تصرف هواپیما به نحوی اخلال در کار ارلاین ایجاد کردن ... در حقیقت هم میتونه باعث تاخیر بیشتر بشه و یا اشغال صندلی یک مسافر دیگر ، که هر دوش ضایع کردن حقوق مسافران و اشخاص دیگر هستش

mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
10 سال پیش
سلام امید جان @};-

اینکه این کار باعث تاخیر برای پروازهای بعدی میشه درست ولی آیا این ایرلاینها برای حتی مسافرای بعدی هم فکری کردن یا مثل همیشه فقط توجیح بی خود دارن ، به هر حال اعتراض باید نماد داشته باشه که بدون عواقب هم نیست . تو کشور ما هم هر چی سپاسگزار باشی بیشتر سوارت میشن . پس بد نیست راهی که به نتیجه برسه .

اشاره میکنم تا یادآوری بشه به یه فرهنگ عمومی تو دنیا که سالهاس جا افتاده و عملی میشه . حتما اخباره اعتصاب کارکنان مثلا فلان ایرلاین خارجی یا راه آهن یا تاکسی و ... شنیدین که خب نتیجش هم میشه الافی هزاران نفر ولی از جهت دیگه میشه رسیدن به خواسته قانونی . همینه که ایرلانهای غربی مجبورن به علت تاخیر دقیقه ای هم جریمه بدن .

حالا ما اول راهیم و کو تا درست بشه که خود ایرلاین از تاخیر شرمنده باشه و جریمه رو خودش بدون اعتراض پرداخت کنه 🤔
OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار
10 سال پیش
ارسال شده توسط : mehornet 

سلام امید جان @};-

اینکه این کار باعث تاخیر برای پروازهای بعدی میشه درست ولی آیا این ایرلاینها برای حتی مسافرای بعدی هم فکری کردن یا مثل همیشه فقط توجیح بی خود دارن ، به هر حال اعتراض باید نماد داشته باشه که بدون عواقب هم نیست . تو کشور ما هم هر چی سپاسگزار باشی بیشتر سوارت میشن . پس بد نیست راهی که به نتیجه برسه .

اشاره میکنم تا یادآوری بشه به یه فرهنگ عمومی تو دنیا که سالهاس جا افتاده و عملی میشه . حتما اخباره اعتصاب کارکنان مثلا فلان ایرلاین خارجی یا راه آهن یا تاکسی و ... شنیدین که خب نتیجش هم میشه الافی هزاران نفر ولی از جهت دیگه میشه رسیدن به خواسته قانونی . همینه که ایرلانهای غربی مجبورن به علت تاخیر دقیقه ای هم جریمه بدن .

حالا ما اول راهیم و کو تا درست بشه که خود ایرلاین از تاخیر شرمنده باشه و جریمه رو خودش بدون اعتراض پرداخت کنه 🤔




سلام محسن جان

البته یک مسئله ای هست ...

اگه این امر صرفا یه الگوی اعتراضی باشه عیبی نداره ... اتفاقا منظورم از الگوی اعتراضی این نیست که هر مسافر تا تاخیر به پروازش خورد این کار رو انجام بده . منظورم اتفاقا اینه که فقط صرف همین یک مرتبه باشه جهت اعلام اعتراض ...

ولی با توجه به اینکه از اون تعداد مسافر فقط 70 نفر خواستن چنین اعتراضی بکنند ، بنظرم صرف یک حرکت تک مرتبه اعتراضی نبوده ....

-

بله محسن جان ، البته مسئله اول راه بودن نیست ، اول راه بودن برای زمانی که ارلاین شعور همچنین شرمنده شدنی رو نداشته باشه . هیچ ارلاینی توی دنیا نیست که بابت ضعف خدماتش تاسف نخوره و برای اینکه که مسافر بیشتری داشته باشه طبعا باید خدمات بهتری هم داشته که این خودش یعنی سربلندی در برابر مسافر و نقطه مقابلش هم همین شرمندگیه . چون بالاخره مسافر از بین خوب و بد خوب رو انتخاب میکنه ( ولی در مورد ایران بین بد و بدتر است ) .
-
البته بنده خودم قبول دارم که ضعف مدیریتیه و برای خنک کردن بیش تر دلم ، بی عرضگی مدیریتیه ، که توی این مدت پدر مردم و صنعت هوانوردیمون رو در آورده !!!! ولی به هرحال بنظرتون میشه عوامل خارجی رو انکار کرد ؟؟ مسائل سیاسی ... تحریم های غیرقابل انکار ....
-

حداقل 20 نفر از مسافرانی که در اون پرواز پرنده رو ترک نکردن اعتقاد اصلیشون براینه که همه ی این اتفاقات در صنعت هوانوردی بخاطر عوامل خارجیه که در اثر سیاست های خارجه ایران شکل گرفته !!!! خوب اگه اعتقادشون اینه که پس چرا همچین کاری کردن ؟؟ 50 نفر مابقی هم خوب اعتقادشون این بوده که این در اثر بی عرضگی مدیریتیه ....

-
البته امیدوارم صرف یک حرکت اعتراصی باشه . در حال حاضر ، در این زمان ، در این کشور ، مسافر اگه بخواد خسارتش رو دریافت کند باید طبق پروسیجر (!) های مشخص اقدام کنه ! فعلا نباید توقع برخورد ( برای دریافت خسارت ) مثل اون چیزی که شما فرمودید رو داشته باشه

-
البته این خطوط هوایی که بنده میبینم اگه مشکلات هم حل بشه همچنان به همین روال بی مسئولیتیشون ادامه میدن .... ولی بنظرم الان زمان چنین حرکت هایی نیست . میدونید مثل شستن گناه میمونه !!!! فکر نکنم هیچ کدوم از مسافر ها بتونه تشخیص بده که این اتفاقات عوامل اصلیش به یک بی عرضگی کلی برمیگرده یا اینکه به مشکلات ایجاد شده برای ایرلاین از سوی عوامل خارجی .


-

دیروز یک فروند ام دی زاگرس هنگام چرخش در ابتدای باند فرودگاه تبریز برای تیک آف از باند خارج شد . مسافران آسیبی ندیدند ولی با 6 ساعت تاخیر این پرواز انجام شد . آیا این مسافران هم باید چنین اعتراضی برای دریافت غرامت داشته باشند ؟

بخاطر همین عرض میکنم که امیدوارم یک حرکت اعتراضی نمادین و صرفا برای یک مرتبه باشه

نگرانی نام بلند خلبانان ایرانی ...