mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
9 سال پیش
عرض سلام دارم @};-


خریداری هواپیماهای پیشرفته تر، ارائه خدمات مناسب تر پرواز، به کار گیری نیروهای متخصص، خلاقیت هایی برای سرگرمی و راحتی مسافران و ... بستری را ایجاد کرده تا خطوط هوایی مطرح جهان بیش از گذشته برنامه ریزی ها و اقدامات خود را در راستای کسب درآمد بیشتر دنبال کنند. حتما تصاویری که از خطوط هوایی مدرن جهان در فضای اینترنت منتشر می شود، دنبال کرده اید هم اکنون تجربه یک سفر هوایی ایمن و البته راحت کمترین کاری است که فعالان این حوزه به مشتریان خود ارائه می دهند. رقابت آنچنان شدید است که حتی آرایش و چیدمان های ابتکاری در مواد غذایی و پذیرایی ها نیز مدنظر برندهای هوایی قرار دارد. توجه به تمامی موارد مطروحه موجب شده تا هم اکنون با ارزش ترین برند های خطوط هوایی به صورت زیر رده بندی شوند:


هواپیمایی شرقی چین
ارزش برند: 2.91 میلیارد دلار

سنگاپور ایرلاینز
ارزش برند: 2.93 میلیارد دلار

ایر چاینا
ارزش برند: 2.95 میلیارد دلار

ساوت وست ایرلاینز
ارزش برند: 3.45 میلیون دلار

بریتیش ایرویز
ارزش برند: 3.65 میلیارد دلار

امریکن ایرلاینز
ارزش برند: 3.65 میلیارد دلار

لوفت هانزا
ارزش برند: 4.09 میلیارد دلار

یونایتد
ارزش برند: 4.86 میلیارد دلار


دلتا
ارزش برند: 6.34 میلیارد دلار

هواپیمایی امارات
ارزش برند: 6.64 میلیارد دلار

فکر کنم قطر و اتحاد ایر لاین رو جا انداختن:-k