mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
8 سال پیش
سلام به همه @};-

کسیم سوکولوف، وزیر حمل و نقل روسیه از انجام مذاکراتی برای تحویل هواپیماهای مسافربری روسیه به ایران خبر داد.

به نقل از خبرگزاری روسی "اسپوتنیک"، وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در باره احتمال تحویل این هواپیماها به ایران گفت: "اطلاعاتی در دست دارم که مذاکرات در این مورد در حال انجام است"


UserPostedImage


وی افزود: "همتایان ایرانی ما به هواپیماهای سوخو سوپرجت و دیگر ماشین آلات روسی وابسته به حمل و نقل علاقه دارند".

سوخو سوپرجت ۱۰۰ یک هواپیمای مسافربری جت منطقه‌ای در دسته ۷۵ تا ۹۵ صندلی است. توسعه طرح ساخت هواپیما از سال ۲۰۰۰ در بخش هواپیماهای مسافربری شرکت روسی سوخو با همکاری عمده بوئینگ به عنوان همکار اصلی شروع شد. اولین پرواز این هواپیما در ۱۹ مه ۲۰۰۸ و اولین پرواز مسافربری تجاری آن توسط خط هوایی آرماویا از ایروان به مسکو انجام شد. در سال 2012 یک فروند از این هواپیماها سقوط کرد و تمام سرنشینانش کشته شدند.

UserPostedImage



این در حالی است که ایران با دو شرکت معتبر بوئینگ و ایرباس نیز برای خرید هواپیماهای نو در حال مذاکره است.
ایرانی ها ، نسبت به هواپیماهای روسی نظر مثبتی ندارند. سقوط توپولف ها در ایران، عامل مهمی در این باره بوده است.

برآوردها حاکی از آن است که ایران در 10 سال آتی به 400 تا 500 فروند هواپیمای مسافری در کلاس های مختلف نیازمند است.

بازم این پدر سوختها پیداشون شد 🤦 اون زمان که این پرنده نا امن رو خواستیم یه کلی ناز کردن ، حالا که میتونیم ارباس یا بوئینگ بخریم اومدن پیشنهاد میدن ، من نمیدونم چقدر رو دارن این ....... 😊
OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار
8 سال پیش
ارسال شده توسط : mehornet 

سلام به همه @};-

کسیم سوکولوف، وزیر حمل و نقل روسیه از انجام مذاکراتی برای تحویل هواپیماهای مسافربری روسیه به ایران خبر داد.

به نقل از خبرگزاری روسی "اسپوتنیک"، وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در باره احتمال تحویل این هواپیماها به ایران گفت: "اطلاعاتی در دست دارم که مذاکرات در این مورد در حال انجام است"


UserPostedImage


وی افزود: "همتایان ایرانی ما به هواپیماهای سوخو سوپرجت و دیگر ماشین آلات روسی وابسته به حمل و نقل علاقه دارند".

سوخو سوپرجت ۱۰۰ یک هواپیمای مسافربری جت منطقه‌ای در دسته ۷۵ تا ۹۵ صندلی است. توسعه طرح ساخت هواپیما از سال ۲۰۰۰ در بخش هواپیماهای مسافربری شرکت روسی سوخو با همکاری عمده بوئینگ به عنوان همکار اصلی شروع شد. اولین پرواز این هواپیما در ۱۹ مه ۲۰۰۸ و اولین پرواز مسافربری تجاری آن توسط خط هوایی آرماویا از ایروان به مسکو انجام شد. در سال 2012 یک فروند از این هواپیماها سقوط کرد و تمام سرنشینانش کشته شدند.

UserPostedImage



این در حالی است که ایران با دو شرکت معتبر بوئینگ و ایرباس نیز برای خرید هواپیماهای نو در حال مذاکره است.
ایرانی ها ، نسبت به هواپیماهای روسی نظر مثبتی ندارند. سقوط توپولف ها در ایران، عامل مهمی در این باره بوده است.

برآوردها حاکی از آن است که ایران در 10 سال آتی به 400 تا 500 فروند هواپیمای مسافری در کلاس های مختلف نیازمند است.

بازم این پدر سوختها پیداشون شد 🤦 اون زمان که این پرنده نا امن رو خواستیم یه کلی ناز کردن ، حالا که میتونیم ارباس یا بوئینگ بخریم اومدن پیشنهاد میدن ، من نمیدونم چقدر رو دارن این ....... 😊



سلام محسن جان ، به قول آقای علی اکبر اعتماد ، مواضع تغییر میکنه در قالب قابلیت ها . حالا که میبینن میتونیم میان جلو ، دقیقا عین بحث هسته ای ، تا دیدن که عه ! اینا میتونن گفتن تعطیل کنید خودمون بهتون میدیم ! در حالی که قبل از این که بفهمند میتونیم همینطور سر مسیر هسته ای کشور سنگ اندازی میکردند و اغلب قرار داد ها رو نصفه کاره رها میکردند ....

خیلی برام جالب بود ، وقتی جمله آخر پستتونو خوندم انگاز ذهنم آماده بود تا این جمله رو به یاد بیاره ....

مواضع تغییر میکنند در قالب قابلیت ها ...
capt.persis
  • capt.persis
  • 54.86% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
8 سال پیش
برای شرکت های ارزان قیمت Low Cost Airlines میتونه گزینه مناسبی باشه ...
کیفیت خوبی داره این هواپیما ... میتونه جایگزین فوکر 100 و هواپیماهای توبوپراپ موجود در کشور باشه ...
لازم به ذکر است که ما فرودگاه هایی در کشور داریم که قابلیت پذیرش ایرباس و بویینگ های کوچک را هم ندارن و در حال حاضر از هواپیماهای مذکور بالا در آنها استفاده میشه ... پس سوپر جت جدید میتونه خیلی کمــــکـــــ کنه ...
در این کلاس هواپیما نیز نیازمند هستیم ... منطقی فکر کنید لطفا ... تو این سایز، بهترین گزینه است ...
:-k @};-

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage
UserPostedImage
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
8 سال پیش
نقل قول:

برای شرکت های ارزان قیمت Low Cost Airlines میتونه گزینه مناسبی باشه ...
کیفیت خوبی داره این هواپیما ... میتونه جایگزین فوکر 100 و هواپیماهای توبوپراپ موجود در کشور باشه ...
لازم به ذکر است که ما فرودگاه هایی در کشور داریم که قابلیت پذیرش ایرباس و بویینگ های کوچک را هم ندارن و در حال حاضر از هواپیماهای مذکور بالا در آنها استفاده میشه ... پس سوپر جت جدید میتونه خیلی کمــــکـــــ کنه ...
در این کلاس هواپیما نیز نیازمند هستیم ... منطقی فکر کنید لطفا ... تو این سایز، بهترین گزینه است ...



سلام به شما @};-

جناب دریایی من به شخصه پرندهای روسی رو دوست دارم ، بحث اصلی من در مورد سیاست روسها در مورد ماست ، که به درد سطل آشغال میخوره . هر چند فکر میکنم این پرنده گواهینامه پرواز روی اروپا و آمریکا رو نداره و بیشتر به عنوان یه جت منطقه ای استفاده میشه .
سوانح اخیرش در اوج تبلیغاتش حسابی اونو بد نام کرده و خیلی از کشورها از خرید اون بی خیال شدن . تو یه مقاله میخوندم که پوتین در خواست داده بود شرکتهای تولید کننده هواپیما که نظامیها هم باشن برای کمک به اقتصاد مشکل دار روسیه پرنده مسافربری تولید کنن ، بعد از سقوطهای این پرنده که دلیل خاصی هم براش ذکر نشد ، خود پوتین به این پروژه به علت هزینهای بالا و عدم سود دهی گلایه میکرد.

تو کلاس این پرنده هواپیماهای زیادی هست که کارایی خوبی دارن و گواهیهای بین المللی هم دارن مثل انواع امبرائر به خصوص نمونهای جدیدش که ارزان هم هستن . و نمونهایی از توربو پراپهای منطقه ای که میتونه به ما کمک کنه .

به عنوان مثال E2 نمونه خوبیه

UserPostedImage


UserPostedImage


میدونی اختلاف قیمت زیاد نیست ، به پرنده روسی اعتماد کمه و ممکنه فردا سیاست ایجاب کنه دوباره سر سرویس و خدمات دبه کنن [approve]
MAHDI MHR
  • MAHDI MHR
  • 50.02% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر نشان
8 سال پیش
ارسال شده توسط : mehornet 

نقل قول:

برای شرکت های ارزان قیمت Low Cost Airlines میتونه گزینه مناسبی باشه ...
کیفیت خوبی داره این هواپیما ... میتونه جایگزین فوکر 100 و هواپیماهای توبوپراپ موجود در کشور باشه ...
لازم به ذکر است که ما فرودگاه هایی در کشور داریم که قابلیت پذیرش ایرباس و بویینگ های کوچک را هم ندارن و در حال حاضر از هواپیماهای مذکور بالا در آنها استفاده میشه ... پس سوپر جت جدید میتونه خیلی کمــــکـــــ کنه ...
در این کلاس هواپیما نیز نیازمند هستیم ... منطقی فکر کنید لطفا ... تو این سایز، بهترین گزینه است ...



سلام به شما @};-

جناب دریایی من به شخصه پرندهای روسی رو دوست دارم ، بحث اصلی من در مورد سیاست روسها در مورد ماست ، که به درد سطل آشغال میخوره . هر چند فکر میکنم این پرنده گواهینامه پرواز روی اروپا و آمریکا رو نداره و بیشتر به عنوان یه جت منطقه ای استفاده میشه .
سوانح اخیرش در اوج تبلیغاتش حسابی اونو بد نام کرده و خیلی از کشورها از خرید اون بی خیال شدن . تو یه مقاله میخوندم که پوتین در خواست داده بود شرکتهای تولید کننده هواپیما که نظامیها هم باشن برای کمک به اقتصاد مشکل دار روسیه پرنده مسافربری تولید کنن ، بعد از سقوطهای این پرنده که دلیل خاصی هم براش ذکر نشد ، خود پوتین به این پروژه به علت هزینهای بالا و عدم سود دهی گلایه میکرد.

تو کلاس این پرنده هواپیماهای زیادی هست که کارایی خوبی دارن و گواهیهای بین المللی هم دارن مثل انواع امبرائر به خصوص نمونهای جدیدش که ارزان هم هستن . و نمونهایی از توربو پراپهای منطقه ای که میتونه به ما کمک کنه .

به عنوان مثال E2 نمونه خوبیه

UserPostedImage


UserPostedImage


میدونی اختلاف قیمت زیاد نیست ، به پرنده روسی اعتماد کمه و ممکنه فردا سیاست ایجاب کنه دوباره سر سرویس و خدمات دبه کنن [approve]





به نظر بنده هم امبرائر گزینه خیلی بهتری هست و اینکه در حال حاضر خطوط هوایی برجسته ای دارند از این هواپیما در مسیر های مختلف منطقه ای استفاده میکنند

امبرائر کمپانی مطرح و جا افتاده ایه و این هواپیما تا حالا تونسته توجه خیلی هارو جلب کنه و کارنامه ی خیلی خوبی هم از خودش به جا گذاشته