OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار شروع کننده موضوع
8 سال پیش
UserPostedImage 


با عرض سلام خدمت همه دوستان .

حدودا 4 یا 5 ماه پیش بود که به همراه دو تن از دوستانم تصمیم گرفتیم که فعالیت جدیدی رو همراه هم آغاز کنیم ، یک فعالیت نو که اصولا علتش این موضوع بود که بعد از جستجو های مختلف ، که حتی یک بخشش همین انجمن بود و شبکه های اجتماعی مختلف ، مثل تلگرام و جاهای دیگه ، به این نتیجه رسیدیم که به طرز عجیبی طی شاید یک سال اخیر ، تعداد افرادی که به کار کردن با شبیه ساز روی آوردند بشدت رو به افزایش هست و اتفاقی که البته اتفاق جدیدی نیست ، این موضوع هست که منابع و یا به بیان بهتر " افراد "ی که شاید یا سود جو هستند بدون ذره ای جستجو اطلاعات اشتباه در دست این افراد قرار میدهند . یکی از این اطلاعات غلط متاسفانه مسئله فروشگاه های متعدد هست که اصولا بدون ذره ای کیفیت و مسئولیت پذیری ، فقط و فقط با تاکتیک ارائه دادن تصاویر و ویدیو های بسیار بسیار جذاب از شبیه ساز کسب و کار خودشون رو انجام می دهند ! و نکته جالب تر که البته بیانش اهمیتی در این نوشته نداره ، این موضوع هست که تعداد زیادی از این فروشگاه ها ، برای مدت بسیار محدودی ، شاید یک یا دو هفته حتی به فعالیت می پرداختند و بعد از اون هم تعطیلی و 404 ! و مشکل دوم در این جریان انتقال اطلاعات ، که هم شامل مطالب و هم شامل نرم افزار ها می شود ، این است که ارائه دهندگان عزیز اصولا هیچ عقیده ای به این که لزوما آن چه که می گویند یا می فروشند باید درست باشد ندارند ! در حالی که هم گفتنی ها و هم فروختنی ها ، صحیحشون با اندکی جستجو قابل یافتن است !

بنا بر همین موضوع بنده و دوستانم ، که البته بعدا یکی دو نفری به جمعمون اضافه شدند و البته تعدادی نیز رفتند ، تصمیم گرفتیم که اطلاعات صحیح رو به دست مخاطب برسونیم و میدونستیم که این کار هم کار سختی نیست و حدسمون هم تا الان خدا رو شکر درست بوده . کاری هم که باید انجام میدادیم قطعا این نبود که باز ما هم یک فروشگاه دیگر باز کنیم ! چون اصولا این کار کار سختی هم هست ! اگر واقعا کیفیت کار در حد و اندازه یک فروشگاه باشه !
اما موضوع اصلی و محتوی کانال !
همانطور که اسم ما گویای موضوع می تواند باشد ، محتوی کار در سطح بالا از هر لحاظ و اصولا درباره شبیه ساز پرواز است ، نه شبیه ساز پرواز FSX یا FS9 یا P3D !
و همانطور که در تصویر بالا میبینید ، کار ما All About Flight Simulators , For Iranian Simmers است ، و همواره تلاش می کنیم به اندازه توانمون همه چیز رو درباره هر شبیه ساز پروازی بنویسیم و ارائه کنیم .
پیرو همین مسئله All About Flight Simulators , For Iranian Simmers و مسئله فروشگاه ها یکی از ابعاد فعالیت ما که بسبار گستردست و فکر میکنیم فعلا هم در بین کاربران ایرانی مشکل بزرگتری هست و اهمیت بیشتری هم دارد این مشکل برای ما ، بحث افزودنی های سه شبیه ساز FSX , P3D و FS9 است که باز هم عرض میکنم ، علت تصاویر و ویدیو هایی هست که منتشر کنندگان اصلی اون ها بین تازه وارد های دنیای شبیه ساز ، همین فروشگاه های تازه وارد هستند ! و باز هم پیرو همین مسئله ما ناچار شدیم که لینک های شده افزودنی های مخلتف این سه شبیه ساز رو به همراه یک معرفی کامل و حرفه ای ( از همه جهت ) از افزودنی که تولید محتوی این معرفی ها توسط خودمون انجام شده رو قرار بدهیم .
با هماهنگی تورج جان ، قرار شد که مطالب کانال رو ، اون هایی رو که شامل لینک های شده می شوند رو صرفا به معرفی اون ها بسنده کنیم و البته لینک کانال تلگرام رو هم در هر پست در انتها قرار بدیم . البته فقط لینک کانال رو و بعد از اون جستجو داخل کانال بر عهده خود دوستان است ! البته می شد که لینک پست رو هم بفرستیم اما یک مقداری به نفی قوانین انجمن نزدیک می شویم ! از سرعت خود بکاهید !
ان شا الله مطالب رو از همین لحظه به بعد به مرور منتقل می کنیم .
در ضمن ! عید رو خدمت همه اعضا انجمن تبریک می گم !

https://telegram.me/IRFSLibrary 
http://www.aparat.com/IRFSLibrary 
OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار شروع کننده موضوع
8 سال پیش
سته افزودنی A31X - A32X محصول شرکت Aerosoft نسخه 1.31 :


در سال 2010 ، پس از انتشار بسته افزودنی Wilco A31X-A32X در حالی که جای خالی A31X-A32X همچنان کامل پر نشده بود و توقع کاربران شبیه ساز برای این پرنده چیزی فراتر از آنچه بود که Wilco/ Feel There فراهم آورده بود ، فکر برتر شرکت Aerosoft موجب آغاز طراحی برای ساخت A32X برای شبیه ساز شد ، محصولی که قطعا نسبت به رقیب خود از سطح بالاتری از شبیه سازی برخوردار بود . حتی با در نظر گرفتن احتمال قریب به یقین شدن این محصول ، احتمال سود آوری برای شرکت آیروسافت بسیار بالا بود .
پس از انتشار این محصول که Aerosoft Airbus X نام داشت ، شرکت آیروسافت تا سال 2012 هر چند ماه یک بار آپدیت هایی برای این محصول منتشر می کرد تا آنکه در سال 2012 با پیشرفت عظیم یا به عبارت بهتر آپدیتی عظیم در این محصول شرکت Aerosoft محصولی را تحت عنوان Aerosoft Airbus X Extended منتشر کرد . با سطحی ترین دید موجود برای یک کاربر شبیه ساز ، تحول عظیم در ایوینیک این افزودنی کاملا مشهود بود . همانند روند طی شده در سری Aerosoft Airbus X شرکت آیروسافت به انتشار آپدیت هایی برای این افزودنی پرداخت تا آنکه در سال 2014 و باز هم همراه با تحولی عظیم و پیشرفت در سطح شبیه سازی این پرنده محصول خانواده Aerosoft Airbus منتشر شد . نسخه عددی این خانواده 1.20 بود که با گذر مدت کوتاهی نسخه 1.21 این خانواده منتشر شد که شامل A31X نیز بود . همچنین در این نسخه برخی از باگ ها و مشکلات موجود در نسخه 1.20 را حل می کرد . در حقیقت با توجه به تجربه نسخه 1.30 و 1.31 میتوان گفت که نسخه 1.20 و پس از آن و از همین خانواده 1.30 حکم نسخه بتا را برای این خانواده دارند که همواره با باگ ها و مشکلاتی هستند که در نسخه بعدیشان ضمن افزودن A31X این مشکلات نیز حل می شود .
در حال حاضر نسخه 1.31 آخرین و کامل ترین نسخه تمام خانواده های ارباس های شرکت Aerosoft است و دنیای شبیه ساز است .

جدول زمان بندی خانواده A32X-A31X شرکت Aerosoft :

Aerosoft Airbus X 2010 - 2012 نسخ پایین تر از 1.10
Aerosoft Airbus X Extended 2012 - 2014 نسخ بین 1.10 و 1.16
Aerosoft Airbus 2014 از نسخه 1.20

جهت دسترسی به این افزودنی به کانال تلگرام " کتابخانه مجازی شبیه ساز پرواز ایران " در آدرس زیر مراجعه کنید :

https://telegram.me/IRFSLibrary 


UserPostedImage 

Aerosoft A318 V1.31



UserPostedImage 

Aerosoft A320 V1.31


UserPostedImage 

Aerosoft A320 V1.31
OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار شروع کننده موضوع
8 سال پیش
فرودگاه بین المللی هنگ کنگ با کد ایکائو VHHH در سال ۱۹۹۸ افتتاح شد و جایگزین فرودگاه کای تک که یکی از خطرناکترین فرودگاه های جهان بود شد.
این فرودگاه در جزیرهchek Lap Kok قرار دارد
این فرودگاه توسط شرکت taxi2gate برای شبیه ساز ساخته شده است.
این فرودگاه شلوغترین دروازه کارگو در جهان است.

جهت دسترسی به این محصول به کانال تلگرام " کتابخانه مجازی شبیه ساز پرواز ایران " در آدرس زیر مراجعه کنید :


https://telegram.me/IRFSLibrary 





UserPostedImage 





UserPostedImage 




UserPostedImage 





OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار شروع کننده موضوع
8 سال پیش
آشنایی با فرودگاه دبی:

فرودگاه بین‌المللی دوبی (به عربی: مطار دبي الدولي) (یاتا: DXB، ایکائو: OMDB) فرودگاه اصلی شهر دوبی در کشور امارات متحده عربی است که پررفت‌وآمدترین فرودگاه جهان بر پایهٔ جابه‌جایی مسافران بین‌المللی محسوب می‌شود و همچنین سومین فرودگاه پررفت‌وآمد جهان بر پایه شمار مسافر و ششمین فرودگاه پررفت‌وآمد بر پایهٔ جابه‌جایی بار است. این فرودگاه پررفت‌وآمدترین قطب شرکت هواپیمایی برای ایرباس ای۳۸۰ است. در سال ۲۰۱۴ میلادی، فرودگاه بین‌المللی دوبی ۷۰٫۵ میلیون مسافر و ۲٫۳۷ میلیون تن بار را جابه‌جا کرد و ۳۵۷٫۳۳۹ پرواز از این فرودگاه انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی دوبی با مساحتی بالغ بر ۲٬۹۰۰ هکتار (۷٬۲۰۰ acre) در شهرک القرهود، در ۲٫۵ مایل دریایی (۴٫۶ کیلومتر; ۲٫۹ مایل) شرق دوبی قرار دارد.فرودگاه توسط شرکت فرودگاه‌های دوبی اداره می‌شود و قطب اصلی شرکت‌های هواپیمایی دوبی، یعنی هواپیمایی امارات و فلای‌دبی است؛ قطب هواپیمایی امارات، بزرگ‌ترین قطب در خاورمیانه است. هواپیمایی امارات در حال حاضر ۶۴٪ رفت‌وآمد همهٔ مسافران و ۵۰٪ همهٔ پروازهای این فرودگاه را انجام می‌دهد.همچنین، فرودگاه بین‌المللی دوبی قطب شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت فلای‌دبی نیز هست که ۱۰٫۷٪ رفت‌وآمد مسافران این فرودگاه را برعهده دارد.

این فرودگاه دارای ۳ پایانه (ترمینال) است که گنجایش مجموعاً ۷۵ میلیون مسافر در سال را دارد. پایانهٔ ۳ این فرودگاه، دومین سازهٔ بزرگ جهان از نظر مساحت و بزرگترین پایانهٔ فرودگاه در جهان است.بر پایهٔ اطلاعات ژانویهٔ ۲۰۱۵ میلادی، هر هفته بیش از ۸٫۰۰۰ پرواز توسط ۱۴۰ شرکت هواپیمایی به بیش ۲۷۰ مقصد جهان در ۶ قاره انجام می‌شد.

حال درباره ویژگی های این فرودگاه در شبیه ساز میپردازیم:
-طراحی کامل هر ۳ترمینال
-راهنمای پارک در هر گیت و پارکینگ
-خودروها متحرک در اپرون و پارکینگ
-۱۸باند فرود هلیکوپتر در سراسر دبی


جهت دسترسی به این محصول به کانال تلگرام " کتابخانه مجازی شبیه ساز پرواز ایران " در آدرس زیر مراجعه کنید :

https://telegram.me/IRFSLibrary 


UserPostedImage 






UserPostedImage 





UserPostedImage 
OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار شروع کننده موضوع
8 سال پیش
نرم افزار FSRealWX Lite ، بروزرسانی وضعیت آب و هوای شبیه ساز :

همواره یکی از چالش های کاربران شبیه ساز موضوع وضعیت آب و هوایی در شبیه ساز است . چه در ابعاد بزرگ نظیر وضعیت کلی آب و هوایی یک کشور یا یک منطقه و چه در ابعاد کوچک مانند وضعیت آب و هوایی یک فرودگاه یا یک شهر . روی آوردن به نرم افزار های مختلف ، استفاده از برنامه FSUIPC جهت بهبود روند تغییر وضعیت آب و هوایی و همچنین مزیت انکار نا شدنی استفاده از شبکه های پرواز آنلاین نظیر IVAO و VATSIM همگی گواهی بر این موضوع و اثبات اهمیت آن هستند .
پیش از این و در کانال سابق نرم افزار FS Global Real Weather ، که حمایت شده و کمک شده از سوی FTX می باشد معرفی شد . متاسفانه بعضا مشکلاتی در اتصال به سرور های این برنامه بوجود می آمد . با چند پیگیری کوتاه متوجه وجود یک مشکل یکسان و همانند برای همه کاربران ایرانی این نرم افزار شدیم .
این نرم افزار نیز نرم افزاری بسیار شبیه به FS Global Real Weather است که کاربری آن آسان و در عین حال از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است .
به کمک این نرم افزار میتوان آب و هوای حاکم جهانی ، مناطق گسترده و مناطق کوچک را بروزرسانی کرد . همچنین این نرم افزار در زمان حضور در حریم هوایی یک فرودگاه METAR مربوط به آن فرودگاه را ، برگرفته از آنچه در شبیه ساز وجود ندارد ، نه برگرفته از آنچه منابع دقیق و سریع اعلام وضعیت آب و هوا اطلاع رسانی می کنند به شما نشان می دهد . همچنین می توانید METAR و TAF فرودگاه مورد نظر خود را از طریق این برنامه دریافت کنید . اهمیت اعلام وضعیت آب و هوایی از طریق وضعیت موجود در شبیه ساز بر اساس فاصله ای اجتناب ناپذیر در انتقال اطلاعات به نرم افزار و شبیه ساز است . البته در این نرم افزار نمایش وضعیت آب و هوایی شبیه ساز شما در همان منطقه ای که در همان لحظه در آن در حال پرواز هستید صرفا محدود به فرودگاه ها و حریم هوایی آن ها نمی شود و اطلاعات آب و هوایی را به هر حال و در هر مکان البته و طبعا با قالبی غیر از METAR ولی همچنان خوانا و ساده به شما ارائه می دهد .


لینک دانلود نرم افزار FSRealWX Lite :

http://www.mediafire.com/download/ago4uayguua90k8/fsrealwx_lite_setup.zip 
کاربرانی که در حال مشاهده موضوع هستند