Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
7 سال پیش
UserPostedImage


مجله بین‌المللی فرودگاه در اکتبر ۲۰۱۶ میلادی (برابر با مهرماه امسال) فرصت‌‌هاي پيش‌روي فرودگاهي ايران را در دوره پس از برداشته‌شدن تحريم‌ها مورد بررسي قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران،این مجله در مقاله «فرصت‌های پیش‌روی فرودگاه‌های ایران» به این مهم اشاره می‌کند که «با برداشته شدن تحریم‌ها فرصت‌های بی‌شماری در زمینه‌های مختلف تجاری از جمله صنعت هوانوردی برای ایران فراهم شده است».

در بخشی از گزارش «فرصت‌های پیش‌روی فرودگاه‌های ایران» مقاله‌ای از حسین اکرمیان، عضو هيات مديره شرکت فرودگاه‌ها و راهبر عملیات فرودگاهی منتشر شده است.

عضو هيات مديره شرکت فرودگاه‌ها و راهبر عملیات فرودگاهی مقاله «فرصت‌های پیش‌روی فرودگاه‌های ایران» را امسال در نمایشگاه، کنفرانس و گردهمایی ACI منطقه‌یی آسیاپاسفیک در آوریل ۲۰۱۶ ارايه کرد. این مقاله به تازگی در مجله بین‌المللی فرودگاه منتشر شده است.

در بخشی از مقاله اکرمیان در خصوص غیرعادلانه و خلاف قوانین بین‌المللی بودن تحریم‌های صنعت هوانوردی که مغایر با روح پرواز ایمن برای مسافران هست، اشاره شده است.

عضو هيات مديره و راهبر عملیات فرودگاهی در این مقاله بیان کرده است که «به‌روزرسانی زیرساخت‌های فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی تجربه ویژه‌ای برای کشور بوده و دولت درصدد است تا بر اساس اولویت‌ها نسبت به نوسازی و به‌روزرسانی صنعت اقدام کند».

دریافت مقاله با فرمت PDF 

روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها
PC Flight Simulation Geek Since 1998