Badamchi
  • Badamchi
  • 50.36% (معمولی)
  • بال کاغذی شروع کننده موضوع
14 سال پیش
تورج عزیز
به هیچ عنوان رنجشی در کار نیست و من حقیقتاً برای شما و زحماتتون احترام بسیاری قائل هستم و اینو به واقع میگم. وگرنه چون این پست رو من خودم ایجاد کردم بنابراین توانایی ویرایش و حذف اونرو هم قاعدتاً داشتم ولی هرگز مبادرت به انجام اینکار نکردم چون به مدیریت و تشخیص شما باور دارم و احترام میذارم, بنابرای فقط نظرم را گفتم و شما هم تایید کردید که پست مغایرتی با قوانین نداره, بنابراین تا اونجائیکه به من مربوطه موضوع تمام شده است و هیچگونه سوء تفاهمی هم ندارم.

ممنونم دوست عزیز
spandar
  • spandar
  • 50.3% (معمولی)
  • بال کاغذی
14 سال پیش
سلام
از تمام زحماتی که دوستان در دیوژن می کشند صمیمانه تشکر می کنم. متاسفانه سطح آموزشها بسیار ضعیف شده از مدیران عزیز خواهش می کنم تصمیماتی برای بهتر شدن سطح آموزشها اتخاذ بفرمایند.
برای تمامی دوستان آرزوی موفقیت روزافزون دارم.
sorodi
  • sorodi
  • 50.06% (معمولی)
  • تازه وارد
13 سال پیش
Badamchi نوشت:

هر کس که تا حالا امتحانات عملی IVAO رو پاس کرده لطفا اینجا هر نکته مهمی که دیگران باید در مورد اون امتحان بدونند رو بنویسه لطفا.
در مورد امتحان عملی PPL که خودم دادم نکات زیر مهم هستند:
1. حتما به تایپی که امتحان میدید تسط کامل داشته باشید.
2. هیچوقت بدون اجازه ATC اقدام به لندینگ نکنید. "مهم" شاید ممتحن از عمد در هنگام لندینگ چیزی به شما نگه، پس اقدام به لندینگ نکنید و Go Around بدید.
3. بعد از TA حتما فشار استاندارد 2992 یا 1013 رو ست کنید.
4. MDA/H یا DA مربوط به فرودگاه مقصدتون رو حتما حفظ باشید چون موقع لندینگ و در final باید بدونید که در چه ارتفاعی باشید و همینطور Elv مربوط به اونرو چون در تنظیم ارتفاع لگ ها در پرواز VFR بدردتون میخوره و مهم هستند. اصولا در Down wind باید 1000 پا حداقل بالای Elv. فرودگاه باشید، سعی کنید بیشتر از 1500 بالاتر نباشید چون زمان کم کردن ارتفاع راحتترید. در Base باید زیر 1000 پا از ارتفاع فرودگاه باشید ولی حواستون به DA هم باشه که تا کنترلر اجازه لندینگ نداده پایینتر نرید.
5. در شروع پرواز حتما radio check رو بگید و بعد position و تایپی که باهاش میخواهید پرواز کنید و بعد درخواست پرواز VFR بدید.
6. squawk C mode رو حتما وقتی وارد RWY میشید ست کنید نه زودتر نه دیرتر.
7. یه اوربیت 360 درجه برای هر تایپی 2 دقیقه طول میکشه (اینو گفتم چون خودم بلد نبودم) و تمرین کنید این زمان رو توی اوربیت با تایپتون در بیارید.
8. IAS, TAS, TA, TL, TR Layer رو خوب بلد باشید.
البته نکاتی رو هم که باید مطالعه شوند بخونید.
موفق باشید

حالا یکی که امتحان عملی SPPL (Senior Private Pilot داده تجربیاتش رو بنویسه چون خودم میخواه این امتحانو بدم و بقیه هم مراحل بعدی رو امتحان دادند اونا هم تجربیاتشون رو بگند. کلا این قسمت رو اختصاص بدیم به امتحانات و همه هر چی رو که لازم میبینند شاید برای دیگران مفید باشه و بهشون کمک کنه بگند.



با تشکر باید بگم که یکبار این امتخان عملی را رد شدم و این مطالب بسیار برام خائز اهمیت است و از شما دوست عزیز بسیار ممنون که این مطلب را زخمت کشیده و پست کردی