Farid110
  • Farid110
  • 54.82% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار شروع کننده موضوع
13 سال پیش
به پاس توجه شما عزیزان
من مایلم که لینک کلیپ فرود در منورکا 1 رو اینجا با حجمی در حدود 15 مگابایت قرار بدم
از ایجا دانلود کنید 
خلبان :محمود شیخ الاسلامی
امیدوارم لذت ببرید


ایرلاین مجازی پایلت او پرشیا PilotOfPersia.com
Farid110
  • Farid110
  • 54.82% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار شروع کننده موضوع
13 سال پیش
این هم فرود بوئینگ 727 در جزیره سنت مارتین فرودگاه معروف پرنسس جولیانا
مربوط به 14 ماه پیش وقتی خلبان امریکن ایرلاین بودم
امیدوارم خوشتون بیاد.
از اینجا 
ایرلاین مجازی پایلت او پرشیا PilotOfPersia.com
boris
  • boris
  • 54.32% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار
13 سال پیش
سلام...کلیپ منورکا خیلی قشنگ بود یک لندینگ عالی[10of10]

باز سوال غیر حرفه ای:[bowing]

سرعت شما برای لندینگ چقدر بود؟ احساس کردم سرعت زیاد بود.ولی لندینگ بسیار زیبایی بود.

مشکل من اینه که اگه بدون ILS بخوام لندینگ کنم خیلی باید به چپ و راست برم تا با باند تنظیم بشه...فرودهای شما از نظر من خیلی نرم و زیبا هست کلیپهاتون انگیزه میده که برم تمرین کنم ببینم مشکلم چیه[flap]

بازم ممنون استاد[10of10]
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
13 سال پیش
فرید جان ویدئو ها حقیقتاً زیبا و جالب بودند.جزو معدود ویدئو هایی هستند که من چندین بار دیدم.[merci]

UserPostedImage

UserPostedImage

PC Flight Simulation Geek Since 1998
Farid110
  • Farid110
  • 54.82% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار شروع کننده موضوع
13 سال پیش
boris نوشت:

سلام...کلیپ منورکا خیلی قشنگ بود یک لندینگ عالی[10of10]

باز سوال غیر حرفه ای:[bowing]

سرعت شما برای لندینگ چقدر بود؟ احساس کردم سرعت زیاد بود.ولی لندینگ بسیار زیبایی بود.

مشکل من اینه که اگه بدون ILS بخوام لندینگ کنم خیلی باید به چپ و راست برم تا با باند تنظیم بشه...فرودهای شما از نظر من خیلی نرم و زیبا هست کلیپهاتون انگیزه میده که برم تمرین کنم ببینم مشکلم چیه[flap]

بازم ممنون استاد[10of10]



سلام
مرسی..

خلبان او ویدئو ی منورکا ریس بنده خلبان محمود شیخ الاسلامی بودند البته من هم حضور داشتم
با توجه به تایپ هواپیما که ایرباس آ 321 هست شرایط آب و هوایی میزان سوخت باقیمانده فلپ ها و ...سرعت در لحظه تاچ داون یه چیزی بین 140 تا 150 نات تعیین شده...
به نظر من این چپ راست ویا در اصل لاین آپ شدن با باند در اپروچ ویژوال چیری هست که از طریق تمرین و تجربه بدست میاد و بهبود پیدا میکنه
یه جوی استیک خوب
پرواز طبق مسیر گلایدی که در چارت اپروچ تعیین شده توجه به شیب ارائه شده در چارت تنظیم به موقع و صحیح فلپها همینطور سرعت اپروچ در نظر گرفتن سرعت و جهت وزش باد از جمله مهمترین عوامل یک فرود خوب هستند
موفق باشید




ایرلاین مجازی پایلت او پرشیا PilotOfPersia.com