ممنون از جواب هاتون
یه سوال دیگه
کهنه شدن ناوگان و کم شدن تعداد صندلی ها و در پی این موضوع کم شدن نیاز به خلبان و خدمه پروازی باعث میشه خلبان ها بی کار بشند یا برای ادامه کار به خارج از کشور مهاجرت کنند؟
سوالات شما پاسخهایی ساده رو بدنبال داره که با کمی دقت میتونید بهش برسید ...
جواب شما در این سوال هر دو یا هر "سه"!
- عده ای از کار بیکار میشن
- عده ای با توجه به سوابق و همچنین تدارک دیدن مدارک مورد نیاز ایرلاین خارجی، به قولی کوچ اجباری/اختیاری میکنند ... همونطور که دوستمون فرمودند برخی کشورها بعلت مسائل سیاسی پذیرای ایرانیان نیستند اما خیلی کشورهای دیگه، نه صرفاً ایرلاینهای به ضم من "دون" پذیرش میکنند ... از ترکیش و ایر اشیا گرفته تا سوئیس ایر! منتهی شما باید مدارک و سوابقتون قابل قبول قوانین داخلی اون ایرلاین(1) و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری کشور مقصد(2) به شرطی که بتونید پروسه دریافت اجازه کار رو از کشور مربوطه بگیرید و مسئله ای برای اقامت نداشته باشید (3) اما همه اینها زمانی هست که ایرلاین در پروسه زمانی مورد نظر،پذیرش داشته باشه و یا از اتباع خارجی استخدام کنه (4) ! به این سادگی نیست ...
*- و عده ای خانه به دوش میشن! یعنی چی؟ ... یعنی از این ایرلاین به اون ایرلاین پاسکاری میشن و بصورت دوره ای کار میکنند
______________________________________________________
بعد از نوشتار عصر امروز در مورد ساها ، با یکی از اساتید ملاقاتی داشتم و ازشون در رابطه انتقال پرنده ها به معراج پرسیدم تا حد اقل اطلاعات خودم تکمیل بشه
هواپیمایی ساها به مرز ورشکستگی رسید، 707 ها تحویل نیروی هوایی شد تا هر عملی که مورد نظرشون هست روش انجام بشه چرا که در گذشته هم از نیروی هوایی تحویل گرفته یا به اون واسطه خریداری شده بودند ... A300هایی که وارد شدند(توسط شرکت ایرانیان (هم پیمان ساها) که عمرش کفاف نداد!) هم برای فرار از بحران ورشکستگی به آشیانه جمهوری اسلامی تحویل شد تا با درآمد حاصله از مهلکه نجات پیدا کنند و بتونن ایرلاین رو گرچه بدون پرنده اما زنده نگه دارند ...
و این شد که معراج (آشیانه) تصمیم نهایی خودش رو مبنی بر شروع جدی یک ایرلاین گرفت و الا قبل از اون به صورت کم و بیش پرواز غیر VIP ! رو به کمک آسمان انجام میداد ...
ویرایش بوسیله کاربر
11 سال پیش
|
دلیل ویرایش: نامشخص
Every takeoff is optional. Every landing is mandatory