Parham Ziaie
  • Parham Ziaie
  • 61.42% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب یار
10 سال پیش
متاسفانه بعضى از خلبان ها مى خوان هميشه نامبر وان باشن و نمى خوان صبر كنن واسه اينكه نوبتشون بشه به عنوان مثال من تاور مهرآبادو از يكى ازدوستام گرفته بودم ، ترافيكى در فاينال ٢٩ چپ بود و از طرفى هم ترافيك آسمان در هولد شورت ٢٩ چپ بود ، آسمان هى درخواست تيك آف سريع بر روى باند ٢٩ چپ مى كرد ولى كنترلر مخالفت مى كرد و در نهايت خلبان آسمان با گفتن آه حرف هاى خود را تموم كرد
بى احترامى ها بعضى اوقات به خاطر تاخير زياد نيز مى تونه باشه و از همه مهم تر برخورد كنترلر با ترافيك هست و احترام يك چيز دوطرفه است
امام على :
*هنگامی که از چیزی می‏ترسی، خود را در آن بیفکن، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی، از خود آن سخت تر است
UserPostedImage
Abbas Ataei
  • Abbas Ataei
  • 50.26% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین سوار شروع کننده موضوع
10 سال پیش
ارسال شده توسط : Parham Ziaie 

متاسفانه بعضى از خلبان ها مى خوان هميشه نامبر وان باشن و نمى خوان صبر كنن واسه اينكه نوبتشون بشه به عنوان مثال من تاور مهرآبادو از يكى ازدوستام گرفته بودم ، ترافيكى در فاينال ٢٩ چپ بود و از طرفى هم ترافيك آسمان در هولد شورت ٢٩ چپ بود ، آسمان هى درخواست تيك آف سريع بر روى باند ٢٩ چپ مى كرد ولى كنترلر مخالفت مى كرد و در نهايت خلبان آسمان با گفتن آه حرف هاى خود را تموم كرد
بى احترامى ها بعضى اوقات به خاطر تاخير زياد نيز مى تونه باشه و از همه مهم تر برخورد كنترلر با ترافيك هست و احترام يك چيز دوطرفه است



البته خلبان ها هم نگران این هستند که به پروار های بعدی شون تاخیر نخوره
شرکت های هواپیمایی باید فاصله میان پرواز ها رو از نظر من بیشتر کنند تا اینکه فشاری که روی رهبر پرواز (خلبان) وارد میشه کمتر بشه
UserPostedImage

UserPostedImage
Parham Ziaie
  • Parham Ziaie
  • 61.42% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب یار
10 سال پیش
ارسال شده توسط : Abbas Ataei 

ارسال شده توسط : Parham Ziaie 

متاسفانه بعضى از خلبان ها مى خوان هميشه نامبر وان باشن و نمى خوان صبر كنن واسه اينكه نوبتشون بشه به عنوان مثال من تاور مهرآبادو از يكى ازدوستام گرفته بودم ، ترافيكى در فاينال ٢٩ چپ بود و از طرفى هم ترافيك آسمان در هولد شورت ٢٩ چپ بود ، آسمان هى درخواست تيك آف سريع بر روى باند ٢٩ چپ مى كرد ولى كنترلر مخالفت مى كرد و در نهايت خلبان آسمان با گفتن آه حرف هاى خود را تموم كرد
بى احترامى ها بعضى اوقات به خاطر تاخير زياد نيز مى تونه باشه و از همه مهم تر برخورد كنترلر با ترافيك هست و احترام يك چيز دوطرفه است



البته خلبان ها هم نگران این هستند که به پروار های بعدی شون تاخیر نخوره
شرکت های هواپیمایی باید فاصله میان پرواز ها رو از نظر من بیشتر کنند تا اینکه فشاری که روی رهبر پرواز (خلبان) وارد میشه کمتر بشه



فوقش ١٥ دقيقه هولد زدن تو آسمون يا نامبر ٢ بودن بهتره يا يك فاجعه اتفاق بيوفته؟؟
متاسفانه برنامه ى پروازى بعضى ايرلاينا خيلى فشردست 🤔

امام على :
*هنگامی که از چیزی می‏ترسی، خود را در آن بیفکن، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی، از خود آن سخت تر است
UserPostedImage
Ramin
  • Ramin
  • 53.78% (معمولی)
  • بال ایرانسیم
10 سال پیش
سلام@};-

خوبه همچین ترافیک هوایی تو ایران نداریم،اگر فرودگاه جان اف کندی با اون ترافیک سنگینش برن چیکار میکنن[blackhee]
Abbas Ataei
  • Abbas Ataei
  • 50.26% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین سوار شروع کننده موضوع
10 سال پیش
ارسال شده توسط : Parham Ziaie 

ارسال شده توسط : Abbas Ataei 

ارسال شده توسط : Parham Ziaie 

متاسفانه بعضى از خلبان ها مى خوان هميشه نامبر وان باشن و نمى خوان صبر كنن واسه اينكه نوبتشون بشه به عنوان مثال من تاور مهرآبادو از يكى ازدوستام گرفته بودم ، ترافيكى در فاينال ٢٩ چپ بود و از طرفى هم ترافيك آسمان در هولد شورت ٢٩ چپ بود ، آسمان هى درخواست تيك آف سريع بر روى باند ٢٩ چپ مى كرد ولى كنترلر مخالفت مى كرد و در نهايت خلبان آسمان با گفتن آه حرف هاى خود را تموم كرد
بى احترامى ها بعضى اوقات به خاطر تاخير زياد نيز مى تونه باشه و از همه مهم تر برخورد كنترلر با ترافيك هست و احترام يك چيز دوطرفه است



البته خلبان ها هم نگران این هستند که به پروار های بعدی شون تاخیر نخوره
شرکت های هواپیمایی باید فاصله میان پرواز ها رو از نظر من بیشتر کنند تا اینکه فشاری که روی رهبر پرواز (خلبان) وارد میشه کمتر بشه



فوقش ١٥ دقيقه هولد زدن تو آسمون يا نامبر ٢ بودن بهتره يا يك فاجعه اتفاق بيوفته؟؟
متاسفانه برنامه ى پروازى بعضى ايرلاينا خيلى فشردست 🤔



پـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول [funcrazy]
UserPostedImage

UserPostedImage