[attent] نسل جدید دو موتور هواپیما سبک[attent]
Prepar3Dعضو شبکه Wilco اعلام کرد یک عنوان جدید در سری هدفن شبیه سازی: P2006T توسط Tecnam![study]
P2006T هواپیما سبک 4صندلی دو موتوره مدرن است. این یک مربی عالی برای یک هواپیمای دوموتوره که در زندگی واقعی آموزش هواپیما استفاده می شود. ویژگی های عمودپرواز و قابلیت عملیات باند خشن.
پروژه P2006T انقلابی در، موتور جدید هواپیما، 912S Rotax است. این موتور به طور خاص طراحی شده به عنوان سمبل از آخرین فن آوری توسعه یافته توسط صنعت خودرو است.Rotax 912S در حال حاضر تنها موتور هواپیما مورد تایید برای استفاده از سوخت خودرو است. برخی از مزایای عبارتند از: هزینه بسیار پایین تر عامل، نسبت بهتر قدرت به وزن، مصرف سوخت پایین تر است. وزن خالی Tecnam P2006T پایین تر در میان رقبای مستقیم آن است، در حالی که ظرفیت ترابری بالاتر است.
موتورهای جناح نصب شده از بین بردن بار آیرودینامیکی بال با ساختار در نتیجه سبک تر است. بازده دافع قابل توجهی از Tecnam P2006T مربوط به پروانه چرخش کم سرعت و کشیدن موتور کم است. این، همراه با بدنه کارآمد، منجر به آیرودینامیک غیر کارآمد .
P2006T توسط آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اروپا (EASA) در سال 2009 در سال 2010 توسط FAA در ایالات متحده تایید شد.P2006T توسط TECNAM (www.tecnam.net) ساخته شده است.
ویژگی های بیرونی مدل
همه درها باز است و محفظه موتور به طور کامل دقیق (پورت) تحت پوشش قابل جابجایی وجود دارد.
با وضوح بالا بافت منعکس کننده و کروم شگفت انگیز را به هواپیما به زندگی
جزئیات کوچک مانند جوش داده شده (جوش نقطه ای و جوش لب به لب) مناطق و علامت چک مارک جوهر قرمز بر روی قطعات سیستم تعلیق است که اضافه به واقع گرایی وجود دارند.
گذاشتن پوشش موتور خاموش در حالی که موتور آغاز شده است و باز کردن درب مسافر در حالی که موتورهای در حال اجرا هستند. ایمنی نام ما است!
کاملا متحرک، حرکات خلبان واقعی
امنیت و "حذف قبل از پرواز" ویژگی های صفحه نمایش.
انتخاب زن و یا مرد خلبان صندلی سمت چپ ارائه شده است.
با کیفیت بالا برای تلفن های موبایل استریو دیجیتال از هواپیما واقعی ثبت شده است.
تکنیک های مدل سازی بهینه مورد استفاده قرار گیرد برای اطمینان از نرخ فریم بالا در حالی که حفظ تصاویری زیبا.
فشار سنج روغن اضطراری خارجی در Tecnam نصب شده است. این که نه تنها با دقت در خوانش خود است، اما می تواند در نمایش خارجی به عنوان خوانده شده.
ویژگی های جدید اضافه شده:
دستگا سنجش Accu-درخشش نور شب بیرونی. نور کست تب و تاب بودن بر روی مدل و بر روی هر قسمت متحرک است که مسدود نور است. نتایج: نورپردازی بسیار واقعی.
سوزن سنجش Accu-سرش فوق العاده سوزن متحرک صاف برای اندازه گیری آنالوگ. طراحی و توسعه برای مبارزه با نرخ فریم فقیر در کاکپیت سنج های متعدد.
آنالوگ کابین خلبان پانل با VFR / IFR ابزار های زیر است:
شاخص سرعت سیر هوایی
شاخص افق مصنوعی
ارتفاع سنج
VOR / LOC با ILS
روشن و لغزش سنج
قطب نما ژیروسکوپ
VSI
OMI
فشار هوای منیفولد (سنج دوقلو)
CHT در موتور
فشار روغن در موتور
فشار هیدرولیک (سیستم)
فشار ترمز
ولتاژ باتری
RPM در موتور
شاخص فلپ
زمان سنج
مطالب مخزن سوخت
رادیو BENDIX پادشاه
ترانسپوندر BENDIX پادشاه
P2006T Wilco در IFR "گواهی" برای P3D است:
RMI با انتخاب احتمالی بین VOR1 / VOR2 و ADF
HSI (همراه با VOR1)
شاخص DME
ویژگی های مدل های داخلی
P2006T Wilco ویژگی های کابین خلبان مجازی 3D با سوئیچ چند عملکردی، دستگیره و اهرم.
با استفاده از جدیدترین تکنیک های مدل سازی در و بافت، داخل واقعی!
همه پلاکارد در پین های تیز وضوح تکثیر و می تواند در هر فاصله به عنوان خوانده شده.
هر سوئیچ، دستگیره و اهرم کار می کند درست مثل چیزی که واقعی - با بسیاری از کد های برنامه نویسی منحصر به فرد.
[/b][/b][/b]
ویرایش بوسیله کاربر
10 سال پیش
|
دلیل ویرایش: نامشخص