mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
9 سال پیش
سلام به همه @};-

برگزاری یک مسابقه مشت زنی در شهر لاس وگاس آمریکا باعث شد گنجایش فرودگاه این شهر برای پذیرش هواپیماهای خصوصی میلیاردهای جهان تکمیل شود.

فرودگاه "McCarren" شهر لاس وگاس آمریکا یک شب قبل از برگزاری مسابقه مشت زنی، اعلام کرد که به دلیل ورود بیش از اندازه هواپیماهای خصوصی ، ظرفیت تکمیل است و نمی تواند هواپیمای جدیدی را بپذیرد.

شمار زیادی از چهره های مشهور موسیقی، هنر و ورزش با سفر به لاس وگاس، این مسابقه مشت زنی را از نزدیک تماشا کردند.


UserPostedImage


UserPostedImage


بعله 😲


Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
9 سال پیش
نمیدونم چرا هر وقت اسم لاس وگاس میاد یاد این شعر میافتم:

يكي ميمرد ز درد بينوايي - يكي ميگفت خانوم زردك ميخواهي؟
PC Flight Simulation Geek Since 1998
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
9 سال پیش
ارسال شده توسط : Touradg 

نمیدونم چرا هر وقت اسم لاس وگاس میاد یاد این شعر میافتم:

يكي ميمرد ز درد بينوايي - يكي ميگفت خانوم زردك ميخواهي؟



سلام تورج جان @};-

دادا دنیاست و این اختلافات و پستی و بلندیاش ، خبر تکمیلتر بود و اعداد ذکر شده درش سرسام آوره ، حتی برای خودشون ، کلا نوع بشر اینجوری آفریده شده که عدالت محور نباشه ، و برای عادل بودن خیلی باید توان بزاره ، هر چند آمریکا از زمانی که به وجود اومده همین بوده ، و قرار نیست همه به عقیده گاندی و ماندلا باشن ، عمده این جریان برپایه شرط بندی بوده و مورد توجه بزرگترین پولدارهای دنیا . به نوع بشری سیاست آمریکا برای برگزاری این جریانات حرف نداره . همین الان تو ایتالیا مردم به علت اعتراض به برگزاری اکسپو دارن شورش میکنه ، فرقها زیاده حتی با اروپایهای مدرن چون تمام اروپا به آمریکا مالیات میده . کلا آمریکا فرق داره 😊

یه قسمتیش بر این قراره

مسابقه بوکس میان "فلوید می‌ودر" و "مانی پاکیائو" که به "مبارزه قرن" مشهور شده بود روز یکشنبه با پیروزی بوکسور آمریکایی به پایان رسید. به ورزشکار پیروز 180 میلیون دلار و به ورزشکار بازنده 120 میلیون دلار پول پرداخت شد.

علاوه بر تماشاگران پرتعداد حضوری در سالن مسابقه، حدود 400 میلیون نفر هم از طریق تلویزیون این مسابقه را تماشا کردند. گفته می شود این مسابقه حدود 400 میلیون دلار درآمد داشته است.

ارزانترین بلیت‌های این مسابقه بین ۱۵۰۰ تا ۷ هزار دلار بود.

راستی عدالت همیشه چند سو داره ، تو آمریکا اگر خونه شما اتفاقی روی یه چاه نفت یا یه معدن طلا باشه اونجا قانونا متعلق به شماست .... [approve]