والا منم اطلاعات زیادی ندارم....فقط 10 دقیقه بعد از سانحه به سرکشیک فرودگاه ارومیه زنگ زدم ؛ تنها چیزی که میدونیم اینه که دوستان کنترلر رو رادار ارومیه دیدن که 727 در هنگام اپروچ خیلی کمتر از ارتفاع مجاز اپروچ Decision Height رفته بود و بعد از آن عمل Miss Approach رو انجام داده بود..!! همین..! چیزی دیگه ای نمیدونم جز اینکه ضد یخ Anti Ice هم گویا فعال نشده بود و سوخت در موتور 2 ( وسط ) یخ زده بود ( این عمل امکان داره - میتونید برید سانحه Speed Bird 038 - Boeing 777 رو ببینید ).
ویرایش بوسیله کاربر
12 سال پیش
|
دلیل ویرایش: نامشخص
عقاید شما مثل مسواکتونه ...اونو تو حلق هرکی فرو نکنین لطفاً ...!