سوال نظرسنجی: نظر شما در خصوص بخش گفتگو و فعال شدن آن چیست؟

مجموع: 10

Parham Ziaie
  • Parham Ziaie
  • 61.42% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب یار شروع کننده موضوع
12 سال پیش
به نظر شما مناسب ترين هواپيما براى پرواز هاى داخلى ايران چه تايپى است. از لحاظ تعداد مسافران،أب و هوايى،تعداد پرواز و...[readdoc]
امام على :
*هنگامی که از چیزی می‏ترسی، خود را در آن بیفکن، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی، از خود آن سخت تر است
UserPostedImage
Cpt.mohammadifar
12 سال پیش
Capt.ziaie نوشت:

به نظر شما مناسب ترين هواپيما براى پرواز هاى داخلى ايران چه تايپى است. از لحاظ تعداد مسافران،أب و هوايى،تعداد پرواز و...[readdoc]



Capt.Ziae عزیز، لطفاً زمانی که مطلبی رو میخواید پست کنید یا تاپیکی بزنید ، به سرشاخه مربوطه توجه بفرمایید،برای بار چندم عرض میکنیم خدمتتون .
ضمناً از گذاشتن پستهای چند کلمه ای هم خودداری کنید.
پیشنهاد میکنم این بخش  که باید قبل از هر کاری مطالعه میفرمودید رو یه مطالعه بفرمایید
سپاس [flower]
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
Parham Ziaie
  • Parham Ziaie
  • 61.42% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب یار شروع کننده موضوع
12 سال پیش
ببخشيد نمى دونستم.من تازه كارم
ديگه تكرار نمى شود.
امام على :
*هنگامی که از چیزی می‏ترسی، خود را در آن بیفکن، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی، از خود آن سخت تر است
UserPostedImage
Cpt.mohammadifar
12 سال پیش
این سؤال به نظرم مشکل اساسی داره، توی فرومهای دیگه هم دیده بودم میپرسن!

آخه هر هواپیمایی برد مخصوصی داره، باید دید توی چه رنجی میخواید ازش استفاده کنید ، آب و هواش، ساختمان فرودگاههامون چطوریه و و و ....!
جانشین MD ها میتونه 738 باشه و برادراش!!!
اما نمیشه که غالباً از 747 استفاده کرد ،به صرفه نیست،باید پیک کاری خودش رو داشته باشه
باز 320 ها خوب هستند
اما MD 11 به چه دردمون میخوره آخه؟ باز اگه کارگو بود یه چیزی!
فوکر هم که در آینده میشه توپولف! خدا بیامرزتشون ،بابا بزرگن دیگه!
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
naras
  • naras
  • 70.44% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب نشان
12 سال پیش
سلام به برادر ضیایی و برادر محمدی فر. @};-
آقا من وقتی بچه بودم با یه 747 رفتم مشهد. [barareh]
هواپیما هم داخلش و هم بیرونش برق میزد.
با عظمت ترین چیزی که تو عمرم دیده بودم همین بود.

سال 86 با یه 747 رفتم عربستان. [approve]
آقا بیرونش برق میزد عین آینه.کلی حال کردم. [dance]
از پله کان ایران ایر رفتم بالا خیلی جالب. [gofly]
آقا داخل هواپیما اصلاً جالب نبود.اصلاً حال نکردم. [punched]
طاقت نیاوردم از سر میهماندار گرامی پرسیدم چرا بیرون اون، درون این.گفت تحریم.اما ما که هواپیما Overhall میکنیم.کلی متخصص داریم.میگفت باید از کمپانی خارجی اجازه تولید و تغییرات بگیرن. :-k

موقع پرواز وقتی به سرعت V1 رسیدیم آقا سقف داشت میومد رو سرمون.این عامل رو از یکی از دوستان ایران ایر پرسیدم گفت بخاطر هوای گرم خروجی از موتور و هوای آزاد که دمای متفاوتی داره نسبت به موتور و نوسانات آسفالت باند هستش.
کلاً همه این هواپیماهایی که تو ایران میپرن تقریباً ول معطلن.
البته علم مکانیک میگه ظاهر زیاد مهم نیست.از نظر فنی باید سالم باشن.

الان من که علم طراحی دارم و درس خوندم چرا باید به دست غربیا نگاه کنم.
میلیونها جوون هستن که علم طراحی و ساخت و تولید دارن.
به خدا این هواپیما هیچی نداره.هر کسی یه گوشه کارو میگیره پیشرفت حاصل میشه.
یعنی 500 تا متخصص دلاور توی این مرز و بوم وجود نداره.
من واقعاً متاسفم. UserPostedImage