Ramin
  • Ramin
  • 53.78% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش
UserPostedImage



جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي مرکز مطالعات علمي در منطقه "جمرايا" را بمباران کردند که در نتيجه آن انفجارهاي مهيبي روي داد.



منابع رسانه‌اي سوري، از کشته و يا مجروح شدن چندين نفر در اين حمله تروريستي خبر دادند.



منابع آگاه نيز تأکيد کردند، پدافند هوايي سوريه توانسته يکي از جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي را که قصد داشت به دمشق حمله کند، هدف قرار دهدوآن را سرنگون کرد.


جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي در اين حمله چند انبار مهمات در منطقه "الهامه" استان ريف دمشق، سکوي پرتاب موشک در منطقه "جبل قاسيون" و مرکز مطالعات علمي در منطقه "جمرايا" را هدف قرار داده‌اند.



تلويزيون سوريه نيز اعلام کرد، رژيم صهيونيستي با اين اقدام تجاوزکارانه خود قصد داشت محاصره عناصر مسلح در منطقه "الغوطه الشرقيه" در استان ريف دمشق را کاهش دهد.



وزارت دفاع آمريکا حمله اسرائيل به سوريه را تاييد کرد اما تاکنون طرف اسرائيلي اظهار نظري در باره اين حمله از خود نشان نداده است.



به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني راشاتودي، سياست اسرائيل در گذشته به گونه اي بوده که نه اين حملات را تاييد و نه رد کرده است.



تلويزيون سوريه حمله موشکي اسرائيل را عامل انفجار شديد امروز صبح دمشق دانست.بر اساس گزارش اين تلويزيون، هواپيماهاي اسرائيلي ابتدا ديوار صوتي را در آسمان دمشق شکسته اند به يک مرکز محلي در ريف دمشق حمله کرده اند.گفته شده که در اين حمله دوازده موشک به دمشق اصابت کرده است.تلويزيون وابسته به حزب الله لبنان هم اعلام کرد يکي از هواپيماهاي اسرائيلي در اين حمله ساقط شده است.

جام نيوز
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
11 سال پیش
با سلام

پدافندی که فقط بتونه مرکز یه شهر رو پوشش بده دیگه پدافند نیست ، خبرها از این حکایت داره که سیستمهایی روی جنگندهای اسرائیل نصب شده که رادارهای نیرومند پدافند سام هم نمیتونه روی هدف لاک کنه ( گویا روسها هم به شدت از این داستان عصبی هستن و این رو برا خودشون یه شکست میدونن ) جالب اینجاست که این پدر سوختها تا میتونستن شعار حمایت از سوریه رو دادن ولی بعد از اولین حمله هوایی موفق جنگندهای اسرائیل و هدف قرار دادن یه مرکز علمی :---) 😕 و رد شدن از گستره پوشش راداری سوریه ، دومشونو گذاشتن رو کولشون و دو تا ناوی رو که فرستاده بودن شبونه برگردوندن یه وقت نشه هدف اصلی .

راستی مرکز مطالعات علمي که نباید با انفجار مهیب همراه باشه . در نظر بگیرید تو این عملیاتهای اخیر اسرائیل از هیچ جنگنده استیلتی استفاده نکرده و این معنیهای زیادی داره