Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
12 سال پیش
UserPostedImage

افکار عمومي در امريکا کنجکاو شده از اسرار اشياي پرنده ناشناس سر در بياورند. بسياري از مردم با ارسال طوماري از دولت خواسته اند قانون سري بودن تحقيقات فضايي را لغو کند و همه را در جريان مسائل مربوط به بشقاب هاي پرنده قرار دهند. در دهه هاي چهل و پنجاه نيز با ظاهر شدن اشياي نوراني ناشناخته در آسمان ايران، بحث هاي داغي در محافل علمي کشور درگرفت و مدت ها کنجکاوي مردم را برانگيخته بود.

يک بار واقعه عجيبي در آسمان حوالي تهران اتفاق افتاد که روزنامه هاي کيهان و اطلاعات گزارش هاي هيجان انگيزي درباره پرواز بشقاب هاي پرنده منتشر کردند. در اين واقعه که نيمه هاي شب اتفاق افتاد چند هواپيماي جت مجهز به موشک چند شيء پرنده ناشناس را در آسمان تهران تعقيب کردند که اين تعقيب و گريز تا حوالي کوير قم ادامه يافت.

يکي از اين خلبانان جت مي گويد: از پايگاه هوايي به پرواز درآمديم و در آسمان شهر ري بود که به دو بشقاب پرنده نوراني رسيديم. من و دوستان خلبانم با فاصله چندصد متري اين دو شيء ناشناخته را تعقيب کرديم و هر چه سرعت مي گرفتيم آنها هم بر سرعت شان مي افزودند. اين تعقيب و گريز تا حوالي درياچه نمک قم ادامه داشت که ناگهان هر دو شيء ناشناس ناپديد شدند و به ما دستور داده شد که به پايگاه برگرديم.

در سال 54 نيز عکس هاي يک جوان تهراني که از بشقاب پرنده ها در تپه هاي عباس آباد تهيه کرده بود، در روزنامه ها چاپ شد که سبب هيجان عمومي شد.ماجرا از اين قرار بود: يک جوان تهراني در سکوت و خلوت سحرگاهي پارک جنگلي عباس آباد با صحنه هيجان انگيز و تکان دهنده اي روبه رو مي شود، پرواز بشقاب هاي پرنده بر فراز تپه هاي عباس آباد...

دکتر داريوش اديب متخصص شيمي و سنگ هاي قيمتي و صاحب تاليفات بي شمار علمي و يکي از کارشناسان «UFO» (اشياي پرنده ناشناخته) در پيش گفتار کتاب خود به نام «اسرار بشقاب هاي پرنده» مي نويسد: در سال 1365، روزي جواني نزد من آمد و با هيجان فراوان از حضور بشقاب هاي پرنده در محوطه پارک جنگلي عباس آباد تهران خبر داد. او اصرار داشت که در ساعت هاي اوليه صبح چند بشقاب پرنده در آنجا ديده و از چند شاهد نيز براي ارتباط ادعاي خود نام مي برد.با سوال هايي آميخته به ناباوري و تمسخر با او برخورد کردم و قاطعانه گفتم مقوله بشقاب هاي پرنده، ساخته و پرداخته ذهن دانشمندان امريکايي بعد از جنگ جهاني دوم است.

دکتر اديب در ادامه مي نويسد: فرداي آن روز، آن جوان با حالتي عصبي، ادعاي خود را با اين عبارت که «امروز هم آنها آمدند» تکرار کرد و من براي خاتمه دادن به اين بحث از او خواستم براي صحت حرف هايش بهتر است از بشقاب پرنده ها عکس بگيرد.دکتر داريوش اديب مي گويد: «در دوران تحصيل در امريکا، خوانده بودم که دو روز پي درپي بشقاب پرنده اي در حوالي نقاط مهمي چون نيروگاه هاي اتمي يا مراکز راديو تلسکوپ هاي عظيم در پرواز بودند، اما هرگز نشنيده بودم که بشقاب پرنده اي چند روز متوالي در محلي آن هم در آسمان تپه هاي عباس آباد آمد و رفت کرده باشد.»
دو روز بعد همان جوان با دو حلقه فيلم و در حالي که از شدت هيجان مي لرزيد، به ديدار دکتر اديب مي آيد و با لکنت زبان مي گويد: «آنها ... دوباره آ... مد...ند... از آن....ها فيلم گرفتم.»

دکتر اديب اين گونه ادامه مي دهد:
«هنگامي که عکس هاي چاپ شده را ديدم، با وجود دلايل حيرت انگيزي که در آنها وجود داشت، اصالتشان باور کردني نبود...با گذشت دو سال از اين ماجرا روزي از پارک جنگلي رد مي شدم، به تعدادي باغبان برخورد کردم و ضمن حرف زدن با آنها، ماجراي بشقاب پرنده را پيش کشيدم و با کمال تعجب يکي از باغبان ها به توصيف روزهايي پرداخت که جوان مورد بحث، بشقاب پرنده ها را در تپه هاي عباس آباد ديده و عکس گرفته بود.»
به گفته دکتر اديب برخي از عکس هاي جوان ايراني همراه با تاييديه کارشناس لابراتوار کداک در انگليس در شماره سپتامبر 1990 مجله FSR به چاپ رسيده است. ماجراي جوان ايراني باعث شد تا دکتر داريوش اديب با علاقه مندي به بحث بشقاب پرنده، خود در زمره کارشناسان زبده مطالعات اشياي پرنده ناشناخته «UFO» درآيد.

روزنامه ايران
شماره 4940 مورخ 25/8/90
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Cpt.mohammadifar
12 سال پیش
بابا ول کنید تورو به خدا!
اینها ساخته ذهن مردم بیمار هست! مثل همون قضیه باغها و مزارعی که طرف شب میخوابید و صیح بیدار میشد،یهو میدید زمینش یه شکل عجیب و غریب داره...همه فکر میکردند که فضایی ها اومدن این کارو کردن!
چند سال بعد کههمه زمینها اون شکلی شدن یه گروه هنری خودشون رو معرفی کردند که ما این کارها رو میکردیم! شکلها رو طراحی میکردیم و و.... ازشون یه مستند هم ساختند و حتی تلوزیون ما هم نشونش داد که واقعاً جالب بود.
در اذهان عمومی هم بشقاب پرنده ها هواپیمای جاسوسی با متریال خاصی هست که رادار گریز هست و...[approve]
منم همین نظر رو دارم😁
حالا غلط میگم بفرمایید![heyyou]
البته خودمونیم ...یکی از قشنگترین فیلمهای تخیلی که به عمرم دیدم (روز استقلال، Independence day ) بود،اگه ندیدید پیشنهاد میکنم اصل فیلم رو ببینید![flower]

اینهم عکسهایی از همون مزارع که خدمتتون عرض کردم:
UserPostedImage

[img]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTmRqxS50RJeD9LSkuMPavovexI3FRNEPolGcw7v8_iylVd6doOMl-blmzNbA[/img] UserPostedImage
UserPostedImage

اگه اینطوری باشه ....فضایی های محترم لطف کردند و فایر فاکس رو هم برامون نقش خاطره زدند![blackhee]
برای این قضیه هم همون اوایل یه فیلم ساختند به اسم (نشانه ها ،Signs) که مل گیبسون بازی کرد:
UserPostedImage


در رابطه با این ماجرا میتونید به اینجا  مراجعه کنید.
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
Cpt.mohammadifar
12 سال پیش
راستی تورج جان،اینطوری که توی عکس شما میبینم فکر کنم فضایی ها معتاد شدن،اومدن برای ترک در 6 روز![blackhee]
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو