mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
11 سال پیش
سلام صادق دادا @};-

نقل قول:

شما داری در مورد نیروی هوایی و ارتش صحبت میکنی ... نیروی هوایی کی چیز جدید گرفته که بار دومش باشه؟؟؟



حرفت درسته به دوتا که نرسید ولی یدونه گرفت نفهمیدیم چی شد.


UserPostedImage


گویا ساها یه بده بستونایی با ایرانیان داره
Cpt.mohammadifar
11 سال پیش
mehornet نوشت:

سلام صادق دادا @};-

نقل قول:

شما داری در مورد نیروی هوایی و ارتش صحبت میکنی ... نیروی هوایی کی چیز جدید گرفته که بار دومش باشه؟؟؟



حرفت درسته به دوتا که نرسید ولی یدونه گرفت نفهمیدیم چی شد.


گویا ساها یه بده بستونایی با ایرانیان داره



سلام به گل روی ماهت [flower]

ساها همه دارو ندارشو داد به معراج ! ... اولش به خودم میگفتم ایولا ... ساها جوون شد ... خبر نداشتم زحمتش میوفته گردن معراج
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
minooshm
  • minooshm
  • 50.02% (معمولی)
  • آزمایشی
7 سال پیش
با سلام

این پست را تازه دیدم! من مسافر همان پرواز ساها بودم با کاپیتان کوشکی (استاد خلبان). در زمان حادثه با دوربینم چندین عکس گرفتم که عصر همان روز به تحریریه روزنامه ایران دادم به همراه شرح ماجرا.
بعد از چندماه اتفاقا به کاپیتان کوشکی معرفی شدم. ظاهرا در ابتدا خلبان به دلیل over stress کردن هواپیما را مسئول حادثه می دانستند در حالی که هواپیما بالای 30 هزار ساعت پرواز داشت و در عوض طلب ساها از سوی ایران ایر به ساها تحویل شده بود. آن هم در اولین پرواز به اجبار مسافر گیری کرده بود. دلیل حادثه خسته بودن اجزای سروموتور عمل کننده ی فلپ چپ بود که در تصاویر مشخص است.

کاپیتان کوشکی بعد از چند ماه از ارتش بازنشسته شد. هرگز هم در داخل ایران از او تمجیدی صورت نگرفت. ظاهرا یاتا از او تشکر کرده است.
عکسهای سانحه 

https://postimg.org/gallery/3hsa32emi/ 
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
7 سال پیش
سلام به شما @};- minooshm

ممنون از ارائه مطلب

عکسهای جالبی شکار کردید در حدی که حتما به درد کارشناسی فنی این جریان هم میخوره ، و اینکه خدا به همه مسافرین این پرواز رحم کرد و عملکرد خلبان هم خیلی خوب بوده

هر چند 707 پرنده سیفی هست و به این راحتیا پایین بیا نیست [approve]