سلام به همه دوستان@};-
امین جان ممنون برادر حسابی باهاش حال کردم و هنوزم دارم با دقت می خونمش واقعا دستشون درد نکنه که با این نظم بالا این سند رو درست کردن.
چنتا چیز تا اینجا که خوندم برام جای سوال داره 😕 مدارک و ساعت پرواز خلبان ، اونم برای پرواز بین المللی نمیدونم کفایت میکرده یا نه . اینو حتما از اساتید میپرسم .
بعدم نمیدونم چرا خلبان تشخیص داده رایت رادر رو بگیره برای لفت تندنسی ولی ول کن این لفت برک نبوده . ببخشید ولی این یعنی حماقت . والا با 59 نات سرعت که نباید از باند میزد بیرون
و اینکه چرا تراست موتور سمت راست رو کم نکرده و بازم رایت رادر بیشتر [funcrazy]
جداً ای کاش همه سوانح ما به همین صورت بررسی میشد.انصافاً مو رو از ماست کشیدند.
بخش مربوط به مکالمات خلبانان هم خیلی جالبه!
تورج جان اینجا اگر قرار بود اینجوری باشه ممکن بود پای خیلی ها بیاد وسط ولی تمام کشورها کلا تو اعلام نتایج حقیقی سوانح ، بنا به دلایل زیاد خیلی محتاط عمل میکنن. صداقت داشتن در این موارد یه رکن مهمه که فشارهای زیادی رو باید متحمل بشه و کمرنگ نشه 🆘