Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
14 سال پیش
براساس برنامه بلند مدت سازمان فضايي ایران (ISA)، اعزام اولین فضانورد ایرانی به فضا برای سال 1403 هجري شمسي پيش‌بيني شده بود، اما با تصمیمات اتخاذ شده جدید این زمان 7سال به جلو کشیده شده است و سازمان فضایی ایران می بایست تا سال 1396 هجری شمسی نفر به فضا اعزام کند.البته این زمان در برخی از سایتها 5 سال ذکر شده است.(1398)
وي با بيان اين‌كه فرستادن انسان به فضا از جمله برنامه‌هاي دولت در زمينه توسعه تكنولوژي هوافضا است خاطرنشان كرد: چندي پيش موجودات زنده‌اي را به همراه كاوشگري به فضا فرستاديم. براساس برنامه سازمان فضايي، فرستادن انسان به فضا در سال 1403 هجري شمسي پيش‌بيني شده بود، اما دولت برنامه‌ريزي‌هايي را انجام داده تا در سال 1396 انسان را به فضا بفرستيم كه اين اتفاقي عظيم در معادلات دنياست زيرا حضور انسان ايراني در فضا به معناي تسلط ايران بر فضاست.
البته زمان 7 ساله برای رسیدن به توانایی اعزام فضانورد به فضا با توجه به نرخ پیشرفت علوم هوافضا در کشور بسیار خوشبینانه و کوتاه میباشد.علی ایحال با برنامه ریزی مناسب ,مدیریت صحیح ، اعتقاد به توانستن و بودجه کافی این مهم خیلی دور از ذهن نمی باشد. مردان ایران زمین بارها نشان داده اند که همت بلند و اراده پولادینشان بسیاری از غیر ممکن ها را ممکن کرده است.

PC Flight Simulation Geek Since 1998