Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
UserPostedImage


معاون پژوهش و فناوری سازمان صنایع هوایی ایران گفت: رشته Glossary Link اویونیک در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه اصفهان، رشته طراحی Glossary Link هواپیما در دانشگاه مالک اشتر ورشته حقوق هوانوردی در دانشگاه تهران ایجاد می شود.

وی در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا یادآور شد که رشته ها و دوره های جدید پژوهش محور در حوزه صنایع هوایی با هدف گسترش صنعت هوایی در کشور و با همکاری مراکز معتبر بین المللی ایجاد می شود.

وی در مورد ایجاد رشته حقوق هوانوردی در دانشگاه تهران گفت: این رشته با مشارکت سازمان هواپیمایی کشوری در این دانشگاه ایجاد می شود و در مفاد درسی این رشته حقوق بین الملل هوانوردی و روش های تحقیق در این زمینه ارایه شده است.

هادوی خاطرنشان کرد که انطباق مباحث حقوق بین الملل با موارد حقوقی داخل کشور و انجام پژوهش های حقوقی از مهمترین اهداف ایجاد این رشته دانشگاهی است و با پذیرش دانشجو در این رشته خلا آموزش و تربیت نیرو در این بخش و دیگر زیربخش های حوزه هوایی و هوانوردی رفع می شود.

وی تخصیص اعتبار برای اجرای طرح های دانش بنیان در حوزه صنایع هوایی، تصویب لایحه تقویت صنعت هوایی کشور در دولت و ارسال آن به مجلس شورای اسلامی برای تصویب نهایی را از مهمترین فعالیت های انجام شده برای رشد و توسعه صنعت هوایی در کشور دانست.

به گفته معاون پژوهش و فناوری سازمان صنایع هوایی با تغییر در نحوه حمایت از بهره برداران و تولید کنندگان هواپیماهای سبک می توان انتظار داشت که این محصولات در آینده ای نزدیک به صادرات نزدیک شوند.

ستاد توسعه فناوری هوا و فضا
PC Flight Simulation Geek Since 1998