Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس شرکت هواپیمایی تازه تأسیس اترک به عنوان شانزدهمین ایرلاین کشور، روز پنج شنبه 7 شهریور 92 با پرواز یک فروند ایرباس 320 در مسیر هوایی تهران-مشهد فعالیت خود را رسماً آغاز می‌کند.

این شرکت هواپیمایی با داشتن هواپیمای ایرباس 320 در تاریخ 26 اردیبهشت‌ماه 1392 ثبت شده است. این ایرلاین پس از دریافت AOC اولین پرواز خود را روز آینده هفتم شهریورماه به مشهد مقدس آغاز می‌کند.ایرباس یاد شده روز آینده چهار لگ پرواز خواهد داشت، ساعت 09:00 در اولین پرواز خود تهران را به مقصد مشهد مقدس ترک می‌کند، پس از آن از مشهد به سمت بوشهر و سپس مسیر بوشهر - مشهد و در پرواز پایانی خود مسافران را از مشهد ‌به مقصد تهران جابه‌جا می‌کند.شرکت هواپیمایی اترک اولین ایرلاینی است که در دولت روحانی (😲) و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

این ایرلاین در مسیر‌های بجنورد - مشهد، تهران - مشهد، تهران - بجنورد، تهران - کیش و تهران - بوشهر پرواز خواهد داشت.محمد‌حسن قیاسی مدیرعامل شرکت هواپیمایی اترک است.به گزارش فارس با احتساب این شرکت هواپیمایی در حال حاضر 16 ایرلاین داخلی در صنعت حمل و نقل هوایی مسافری و بازرگانی کشور فعالیت می‌کنند. این در حالی است که قبل از ابلاغ سیاستهای کلی اصل 44 در سال 84، به موجب قانون اساسی کل صنعت هواپیمایی و خطوط هوایی در انحصار دولت بود، اما با ابلاغ سیاستهای یاد شده، امکان حضور بخش خصوصی در این صنعت مهم فراهم شد.

فارس نیوز
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

PC Flight Simulation Geek Since 1998