Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
UserPostedImage


مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های ایران، ایلخانی گفته است که "طبق این برنامه تنها مناطق هسته‌ای کشور همچنان ممنوع پرواز خواهند ماند اما پرواز در دیگر مناطق برای شرکت‌های خارجی در ارتفاع ۳۰هزار پا و برای شرکت‌های داخلی در ارتفاع ۲۸هزار پا امکان پذیر است."این کار با افزایش تنش‌های سیاسی در اوکراین و عراق، درخواست شرکت‌های هوایی، منجر به رشد ۱۰۰درصدی رکورد پروازهای عبوری از آسمان ایران شده است. ایران در سال گذشته خورشیدی حدود ۱۲۰میلیون دلار از محل عبور پروازها درآمده داشته که این رقم در سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد.

وی گفت برای افزایش امنیت هوایی یک مسیر جدید از هفته گذشته در آسمان ایران ایجاد شده که از غرب خلیج فارس تا ورودی به ترکیه ادامه دارد.

این خبر بسیار خوبی برای جامعه هوانوردیست که به این ترتیب با کاهش تحریم ها احتمالا شرکت فرودگاه ها رادارهای جدیدی خریداری کرده و مناطقی که تحت پوشش رادار نیست را هم پوشش داده و تعداد رادارهای کشورمان به مراتب بیشتر از این خواهد شد.

ستاد توسعه فناوری هوا و فضا

PC Flight Simulation Geek Since 1998
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
10 سال پیش
سلام دوستان@};-

UserPostedImage


اینکه پروازهای عبوری از روی آسمان ایران افزایش پیدا کرده خیلی هم عالیه و حتما درآمد خوبی هم به کشور ما وارد میشه ، به هر حال این جریان با همکاری بدون وقفه و بدون کوچکترین خطا و.... از طرف مسئولین و به خصوص کنترلرهای خوب کشورمون شدنیه ، کار تهران ریدار به شدت افزایش پیدا کرده و واقعا نگاه داشتن آسمان سیف کار ساده ای نیست .

امیدوارم از درآمد حاصله که البته چالهای بیشماری بر سر راهش هست ، به خدمه با وجدان و پر کار کنترلرها هم رسیدگی بشه تا با دلگرمی بیشتری به این کار بسیار پر خطر بپردازن و حداقل مثل گذشته نگران امرار معاش خوانوادشون نباشن . الهی آمین 🙏