mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
7 سال پیش
سلام خدمت دوستان @};-


پرواز اترک 1943 در مسیر تهران به مشهد به علت شکستن چرخ جلو موفق به تیک اف نشد . ظاهرا حال ۳ نفر از مسافران خوب نیست



UserPostedImage
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
7 سال پیش
خروج هواپیما از باند پرواز در مهرآباد / فرودگاه به روی همه پروازها بسته شد.


UserPostedImage


دقایقی قبل هواپیمای شرکت هواپیمایی اترک به شماره پرواز 1943 در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد هنگام برخاستن از زمین از باند پرواز خارج و دچار سانحه شد.این هواپیما قرار بود که ساعت 21:45 از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد مشهد به پرواز درآید که در حال برخاستن از زمین از باند خارج و دچار سانحه شد.بر اساس این گزارش این حادثه موجب ترس و نگرانی مسافران شده اما به هیچ‌یک از مسافران آسیبی وارد نشده است.

UserPostedImage


طبق گزارش‌های واصله هم اکنون فرودگاه مهرآباد به روی همه پروازها بسته است و پروازهایی که قرار بود در مهرآباد به زمین بنشینند به فرودگاه‌های دیگری مانند اصفهان هدایت می‌شوند.

در همین حال سخنگوی سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه پرواز فوق 150 مسافر داشت،گفت: خوشبختانه هیچ آسیبی به مسافران نرسیده‌است و مسئولان درصدد تدارک پرواز جایگزین برای انتقال آنان به مقصد هستند.وی افزود: باند پرواز فرودگاه مهرآباد برای مدت کوتاهی تا جابجایی هواپیما مسدود است؛ ولی بزودی به حالت عادی برمی‌گردد.گفته می‌شود، علت حادثه، شکستن شدن چرخ‌های هواپیما به هنگام برخاستن از زمین بوده‌است و احتمال خرابی باند نیز وجود دارد.

خبرگزاری فارس
PC Flight Simulation Geek Since 1998
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
7 سال پیش
سلام به همه @};-

بیانیه شرکت هواپیمایی اترک


UserPostedImage

نوز ویل چرخیده و تو این مواقع تقریبا کاری از دست خلبان بر نمیاد چون تندنسی زیادی تولید میکنه ، خدا بهشون رحم کرده . زمان تیک آف چرخها به بالاترین سرعت روی سطح میرسن . ممکن بود این پرنده تا روی اپرون هم اورشوت بشه .


احتراما" بازگشت به گزارشات منتشره در خبرگزاری ها و رسانه های مجازی در خصوص حادثه ایرباس A320 شرکت هواپیمایی اترک به اطلاع می رساند که این اتفاق در ساعت 22:28 مورخه 23/5/95 بر اثر ايجاد مشکل در چرخ هواپیما حادث شده که خوشبختانه با مهارت و تجربه بالای خلبان پرواز بدون کوچکترین آسیبی از بروز حادثه ای جدی جلوگیری شده و با مدیریت پرسنل خدمات پرواز و همکاری پرسنل محترم عملیات زمینی و خدمات فرودگاهی، کلیه مسافران گرامی در کمال آرامش از هواپیما پیاده و به سالن فرودگاه هدایت شدند.
به دنبال این موضوع تیم مدیریت بحران شرکت هواپیمایی اترک در کمترین زمان ممکن به محل عازم شده و پیگیر جایگزین نمودن هواپیمایی دیگر شدند-که با توجه به پیک پروازی به دلیل شب ولادت امام رضا(ع) و هدایت کلیه پروازها به فرودگاههای نزدیک - امکان جایگزینی در همان ساعات اولیه مقدور نبوده و مسافران گرامی پرواز تهران به مشهد بعد از پذیرایی با اولین پرواز به مقصد عازم شدند. شایان ذکر است هواپیمای مورد اشاره عملیاتی بوده و جهت چک و بازرسی فنی در آشیانه به سر می برد.
فرصت را مغتنم شمرده و از کلیه مسافران گرامی به جهت تاخیر پیش آمده عذرخواهی کرده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از شکیبایی، صبر و همکاری مسافران عزیز اعلام میداریم