Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
7 سال پیش
UserPostedImage


از امروز ۲۴ آبان ماه٬ متخصصان فنی مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی، هواپیمای فلایت‌چک را برای پرواز آماده می‌کنند به این معنا که از این پس تمام مسئولیت هواپیما از لحاظ فنی برعهده متخصصان این مرکز خواهد بود.

عبدالرحیم کاشف‌علیپور در گفت‌وگو با روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از امروز(۲۴ آبانماه ۱۳۹۵) کارکنان و متخصصان فنی هواپیمای فلایت‌چک امور پروازی مربوط به لاین(خط پروازی) را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در واقع ۶ نفر از کارکنان مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی پس از گذراندن دوره‌های عملی و تئوری در ایران و خارج از کشور و کسب تجربه در کنار کارشناسان خارجی، هم‌اکنون با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری مجاز به انجام امور فنی هواپیمای فلایت‌چک شدند.

به گفته سرپرست مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی، از امروز متخصصان فنی این مرکز هواپیمای فلایت‌چک را برای پرواز آماده می‌کنند به این معنا که مسئولیت هواپیما از لحاظ فنی برعهده متخصصان این مرکز خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین ۳ خلبان و کمک خلبان با کرو پروازی ایرانی این هواپیما را همراهی می‌کنند و تنها، معلم خلبان این گروه خارجی است که در مواقع ضروری از معلومات وی بهره می‌برند که به زودی با صدور گواهینامه معلم خلبان ایرانی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، جایگزین معلم خلبان خارجی این هواپیما می‌شود.

کاشف‌علیپور یادآور شد: هواپیمای فلایت‌چک از روز گذشته(۲۳ آبانماه) وارد فرودگاه عسلویه شده تا دستگاه‌های کمک ناوبری ILS، VOR و چراغ‌های پاپی را وارسی پروازی کند. مقصد بعدی این هواپیما فرودگاه بندرعباس است.

روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها
PC Flight Simulation Geek Since 1998