faraz
  • faraz
  • 57.14% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار
13 سال پیش
سلام
دوست عزیز ، به شما و همکارانتان پیشنهاد میکنم یک نام کاربری و پسورد برای مهمان درست کنید و همیشه در سایت باشد که بتوانیم با امکانات سایت آشنا بشویم . شما خودتان جای دیگران باشید ، آیا فقط بر اساس اینکه این سایت را چند خلبان اداره می کنند و گزارش های شما توسط این افراد بررسی می شود ( البته ببخشید این را میگم ، لطفا واضح تر بفرمایید همکاران شما چه پارامتری را در گزارش های ارسالی FSP بررسی می کنند که شما فرمودید گزارش ها را خلبانان واقعی بررسی می کنند !!) ، عضو می شدید ؟؟
به خاطر سوالات و لحن از شما عذر خواهی میکنم ، اما هر چه سعی کردم ، نتوانستم خودم را قانع کنم

با تشکر
موفق باشید @};-

Let's see... altitude: 21,000 feet. Speed: 520 knots. Level flight. Course: zero-niner-zero. Trim and mixture: wash, soak, rinse, spin

حباب ها هميشه قرباني هواي درونشان مي شوند
Farid110
  • Farid110
  • 54.82% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار شروع کننده موضوع
13 سال پیش
سلام
من در پست قبلی چندتا از خصوصیات سایت عرض کردم
پیشنهاد خوبی هست ...
این ایر لاین چند روزه شروع به کار کرده و پیدا کردن بهترین بازدهی و عمکرد نیاز به آزمایش و گذشت زمان داره ....
3 روز اول آزمون ورودی داشت با 20 سوال باور بفرمایید از 20 نفر متقاضی دونفر قبول می شدن برای استقبال بیشتر و سهولت در واقع آزمون برداشته شد
الان تو این 8 روزی که افتتاح شده ا 51 پایلت داریم !
خودش یه رکورده!
ببینید اینکه چند خلبان جنگنده و تجاری حالا چه نظری روی گزارش پرواز اول شما بدن خیلی مهم نیست!!!
مهم اینه اینها هستند به عنوان یه مرجع صحیح به این معنی که شما بعد از مثلا 30 پرواز موفق با همون پسنجرز البته بصورت perfect بهتون پیشنهاد می کنند بیایید level بالا ببرید
مثلا با Fs keeper یا تحت نظر Fs Commander پروازاتون رو انجام بدید بعد از درخشش در اون مرحله ازتون دعوت میشه بصورت انلاین نیز در VATSIM پرواز انجام بدید
بعد از اون با همراهی یک پایلت REAL در محیط VATSIM از شما آزمون به عمل میارن و بهتون به عنوان یه VPO ya Vice President Officer در سایت پیشنهاد همکاری میدند
از دیدگاه بنده حقیر اینکه حالا من تو پروازم دست از پا خطا نکنم خیلی دقیق باشم یا نباشم یه قضیه هست بحث یادگیری مطابقت با اصول تبیین شده پروازی پروازی کاملا مطابق با واقعیت حتی با خطای کمتر از 100KG درمحاسبات سوخت یک قضیه دیگست .من نخواستم با خلبانان واقعی پز بدم! ولی حالا که واسه من و شما خودشون همچین سایتی راه انداختن تورو خدا نگین با وقتی نیستن فرقی ندارن!
مطمئنا وجود اونها جنبه آموزشی تا مدارج پیشرفته خواهد داشت اگرچه شاید تاثیری برای کسانی که شروع میکنند در ارزیابی با پسنچرز نداشته باشه!
بله من یکی عضو شدم عضو ایر لاین های دیگه هم بودم خبر هم از رایگانی دارم نه اینکه تعصبی داشته باشم ولی از پرواز در اینجا لذت دیگه ای میبرم تا در امریکن ایرلاین
شاید بخاطر محیطش و بله من پرداخت کردم اشتراک رو.
ممنونم از اینکه ما رو از نظرتون محروم نکردین و لایق دونستین
فعلا!

ایرلاین مجازی پایلت او پرشیا PilotOfPersia.com