speed
  • speed
  • 50.04% (معمولی)
  • بال آهنی - آسمان سوار
10 سال پیش
سلام.
به نظر من باید یک نظر سنجی در سایت انجام بشه و در آن موارد مختلف قرار داد به منظور:
1-فهمیدن علت کم بودن فعالیت از نظر کاربران.
2-علت ها به صورت اولویت بندی در بیاد.
3-دادن احساس مسئولیت به کاربران نسبت به سایت.
ببخشین بابت اینکه وقتتون رو گرفتم😁 @};- .
OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار
9 سال پیش
سلام دوستان... خوب بند هم تصمیم گرفتم نظراتم رو به صورت کامل ارائه کنم....
البته شاید برخی از موارد رو دیگر دوستان به اون اشاره کرده باشن ولی بازم مینیویسم واز دوستانی که قرار بخونن بخاطر اضافه شدن یک حجم تکراری معذرت خواهی میکنم....
البته باید ابتدا عرض کنم که به دو دلیل نظراتم رو در چند پست ارسال میکنم
1. اینکه با توجه به حجم عظیم نوشته شاید از 30000 کاراکتر هم بیشتر بشه
و 2. اینکه مطالب و نظراتم رو هم پیوسته یادم نیست و هم بر اساس برداشت های جدید یا به قولی آنالیز(!!!) های جدید خودم از انجمن قرار میدم
خب دوستان
حقیقت قبل از اینکه پست رو بزنم داشتم با خودم کمی مرور میکردم مشکلاتی رو که انجمن داره....
موارد نسبتا متعددی هست که خوب برای حل هر کدوم دارای اولویتی باید باشند وهستند ....
بگذارید رک خدمتتون عرض کنم .....
کاربران فعال انجمن باید فعالیت خودشون رو بیشتر کنن....
یعنی ایده آل برای یک مرجع جامعی نظیر ایرانسیم ، روزی حدود 10 پست ( از تمامی کاربران) نیست
والبته خب مواردی نظیر حوادث هم که قطعا با تعداد بیشتری پست باید مواجه بشه....
یعنی وقتی که فردی در ایرانسیم ثبت نام میکنه باید شاهد پویایی بالای انجمن باشه
البته البته البته
صرفا پویایی کافی نیست تا کاربر جذب ایرانسیم بشه
OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار
9 سال پیش
با سلام خدمت دوستان عزیز
خب مورد دوم این هستش که....
!
ایرانسیم باید راه حلی برا این مشکل پیدا کنه ....
یعنی خب باتوجه به مشکل زا بودن این بحث و از طرفی هم اهمیت اون بهتره که بخشی برای کاربران ایرانی بوجود بیاد .....
خب دوستان گمونم همتون میدونید که افزونه های freeware چیزی نیست که تو مرجع جامعی نظیر ایرانسیم بخوایم دنبالش برگردیم..... و در طرف مقابل هم توقع میره که
با توجه با اسم ( دوستا دقت بفرمایید بنده خیلی رو این اسم تاکید دارم ، چون اسم رو شما دقت کنید یعنی کامل ترین مرجع شبیه ساز در ایران ... پس باید در خور اسمش واقعا هم کامل باشه ....دوستان این ها آرمانیه ولی آرمان هاییه که اسم و عظمت ایرانسیم بوجود آورده )
اوف فقط دو خط توضیحات جانبی دادم اصل مطلب گم شد ....اقا اصل مطلب کجا بود ؟؟؟؟ ! آها اینجاس [blackhee]
با توجه به اسم ایرانسیم ، باید برای شبیه ساز و تهیه ی افزونه های حرفه ای اون ایرانسیم اولین اولویت هر سیمری در ایران باشه ...
ان شا الله موارد دیگری رو هم خدمتتون عرض میکنم .....
شب خوش
به امید ایرانسیمی موفق تر......
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
9 سال پیش
امید جان
اول سپاسگذارم از اینکه نظرات رو بیان میکنی.امیدوارم همه دوستان حداقل به خاطر خودشون هم که شده بدون هرگونه ملاحظه انتقادهاشون رو اینجا بگن .واقعاً متشکر میشم.
تا زمانی که از ایرانسیم انتقاد سازنده نکنید نباید انتظار بهبودش رو داشته باشید.به هر حال عرایضم رو در دو بخش عنوان می کنم و روی صحبتم همه دوستان:

اول موضوع شیرین از عسل :

در مورد مشکل باید بگم که مدت زیادی هست راه حل براش پیدا شده و اون هم ممنوعیت ارائه اینگونه محصولات هست.من قبلاً مفصلاً و مکرراً صحبت کردم و دلایلم رو هم گفتم و دوستان پذیرفتن.اینکه دسترنج دیگران بدون ملاحظه، اینجا عرضه بشه جداً اخلاقی نیست.کاری به قانون و حقوق مولف و... ندارم و قصد موعظه هم ندارم.این کار از نظر من یک جور رذالت اخلاقی است که متاسفانه در کشور هم در حد اعلاء وجود داره.نه فقط برای شبیه ساز بلکه برای همه چیزها.اینکه شما بدون اجازه و رضایت صاحب یک محصول، از اون استفاده کنی دقیقاً دزدی هست.موضوع زمانی دردناکتر میشه که افرادی همین افزونه ها رو هم با توجیهاتی مثل هزینه دانلود ، بسته بندی و.. میفروشن که دیگه واقعاً... اگر واقعاً قصد کسب درآمد دارید چرا خودتان افزونه طراحی نمیکنید؟ چرا سعی نمی کنید یکی از این همه شرکتهای کوچک و بزرگ شوید؟ خیلی از اونها فقط از 2 نفر تشکیل شده اند. خیلی سخت است؟ بله قبول دارم! پول حلال نفس آدم را میبرد!

مطمئن هستم دوستانی که قبلاً نرم افزارهای الحاقی مخصوصاً در ایران تولید کردن به راحتی با من هم عقیده خواهند بود.اگر هم نیستند بیان دلایلشون رو توضیح بدن.من که به شخصه ضربه بسیار بدی از این بی اخلاقی خوردم!
اگر شما نمیتونی یک محصول رو بخری - حالا به هر دلیلی - باید خودت رو قانع کنی تا از اون استفاده نکنی و بدون اون ادامه بدی.اینکه شما برای لذت خودت به دیگران آسیب بزنی به هیچ عنوان پذیرفته نیست.اگر هم واقعاً تمایل به استفاده از این محصولات داری مطمئن هستم راه خریدنش رو هم پیدا میکنی.ایرانسیم اگر خرده اعتباری برای شبیه ساز ایران بوجود آورده فقط به خاطر رعایت اینگونه مسائل هست.


دوم فعالیت انجمن:

من هم میدانم که فعالیت در این انجمن کم هست و میتونم ظرف یک هفته اون رو در حد انفجار بالا ببرم ولی به چه قیمتی؟ داستان دقیقاً شبیه سایتهای زرد خواهد شد که انواع عکسهای داغ و سرد .. کرم سفت و شل کننده و ... را ارائه می کنند.در مورد شبیه ساز این میشه افزونه شده، دسترنج دیگران را فروختن و یا به قول خودمون همون مال فروشی.معدود دوستانی که در این انجمن فعال هستند همگی دارای یک خصوصیت استثنایی هستند که به ندرت در آدمهای این روزگار پیدا میشه (که البته نمیگم [blackhee] ).
فعال شدن این انجمن و اینکه این سایت تخصصی و حرفه ای پیشرفت کنه واقعاً بدون و...ممکنه.نمونه اون که الان تو ذهنم هست سایت FSDeveloper هست.بنده و Arno (بنیانگذار سایت FSDeveloper) تقریباً با هم فعالیت در اینترنت رو شروع کردیم ولی الان اون سایت کجا و این سایت کجا! اون سایت شده مرجع واقعی طراحی و توسعه شبیه سازهای پرواز حتی در سطوح تجاری و بین المللی و در شرکتهای سازنده شبیه ساز و ما هم به زور سِرُم و همت تعداد معدودی از دوستان نفسی می کشیم.

البته تو این سایت هم کارهای قوی و خوبی انجام شده مثل مجموعه مقالاتی که محسن جان (دوراقچی) نوشتند و یا تلاش بقیه عزیزانم که واقعاً از خودشون یادگاری به جا گذاشتند و خواهند گذاشت.به هر حال برای پویا تر شدن حداقل انتظار این هست که یک مرکزیت به فعالیتهامون بدیم.اینکه جزیره ای کار کنیم واقعاً جالب نیست.من همیشه از خودم می پرسم که چرا دوستانی که زحمت میکشند و وقت میذارن تا یک افزونه ای رو تهیه کنند ،چرا در معرفی اونها در اینجا کم لطفی می کنند؟ شاید نهایتاً 5 دقیقه هم از وقتشون رو نگیره! کافیه تا یک سرچ تو سایتهای مربوط به افزونه بکنید و ببینید چقدر افزونه مربوط به ایران هست و معرفی نشده.یا اخبار مربوط به شبیه ساز ، برنامه و یا مثلاً خطوط هوایی مجازی و...البته اینکه انتظار همه اینها رو از 4-5 نفر داشته باشید خوب منطقی نیست.

پوزش میخوام اگر عرایضم طولانی شد [flower]
PC Flight Simulation Geek Since 1998
OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار
9 سال پیش
اقای مرصعی بی شوخی عرض میکنم واقعا من رو حتی درباره استفادم از یک سری محصولات شده دچار شک کردید...😊
بله مواردی که فرمودید صحیح بود....
به امید خدا بنده بازهم وقت دوستان رو میگیرم و مسائلی رو که در نظرم بیاد گوش زد میکنم....
البته بنده همین حالا دو مورد رو عرض میکنم....
1. ایجاد گالری تصاویر و ویدیو از شبیه ساز ....
در این باره همونطور که میبینید بنده اقدام کردم..... همچنین یک بار هم تلاش کردم تا تصاویر قرار بدم ولی متاسفانه بدلیل عدم آشنایی با سیستم عکس قرار دادن در انجمن با مشکل رو به رو شدم. البته باید عرض کنم که این گالری ها مستقیما در انجمن و در بخش گالری تصاویر ایجاد بشه. بنظر بنده این طرح اگر عملی و همراهی بشه بسیار موفق خواهد بود خصوصا اگر یک تاپیک جامع مثلا به عنوان ( تصاویر اعضای ایرانسیم از شبیه ساز پرواز ) یا چنین حالتی باشه وحالا اگر هم جدا جدا باشه چندان فرقی نمیکنه والبته بنده توصیه میکنم که دوستان هم یک گالری شخصی تاسیس(!) کنن هم در تاپیک جامع فعالیت داشته باشند. این مسئله میتونه نسبتا تاثیر گذار باشه چون احتمال زیاد اغلب دوستان عضو اینجا شبیه سازشون دارای کیفیت بالا باشه .....
2. واقعا آدم غصش میشه ...[blackhee] شما حساب کنید ما این همه داریم طرح میدیم و انتقاد میکنیم ..... حالا آقای مرصعی مونده حجم عظیمی پیشنهاد [blackhee] ( بی شوخی عرض کردم )
ولی خوب جدا از این تعیین مدیر در بخش های مختلف خصوصا بخش شبیه ساز میتونه روند پویایی ایرانسیم رو بالا ببره
کاربرانی که در حال مشاهده موضوع هستند