naras
  • naras
  • 70.44% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب نشان شروع کننده موضوع
9 سال پیش
UserPostedImage

در پایان هفته ای که گذشت شرکت Dino Cattaneo یک افزونه تحت عنوان Boeing T-45C Goshawk naval training aircraft که یک هواپیمای آموزش نیروی دریایی است رو به صورت Filnal ver منتشر کرد که ورژنش هم نسخه نهایی 2.7.0 هستش.

لازم به ذکره که این نرم افزار رایگان هستش.

در طول این سالها از زمان انتشار Goshawk بهترین افزونه رایگان برای پلتفرم شبیه ساز پرواز منتشر شده. این شرکت اعلام کرده که امکان داره که افزونه های مشابهی به صورت رایگان تولید و منتشر کنه. [approve]

این شرکت در خروجی سایت خود اینگونه گفته است که امکان دارد یک سری Bug های ناهنجار در روند پروسس این افزونه به وجود بیاد و این قول مساعد را داده تا در ورژن های بعدی که باز هم رایگان هستند این باگ ها را برطرف کنند. با S-3 Viking که اخیراً به لیست انتشار Dino’s پیوسته است و تعداد پیشرفت هایی که در کار مدل سازی داشته است این امید می رود که این محصول پیشرفت چشمگیری داشته باشد. [bowing]
naras
  • naras
  • 70.44% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب نشان شروع کننده موضوع
9 سال پیش
UserPostedImage


شرکت Aerobridge Studios اقدام به ساخت یک فرودگاه کامل تحت عنوان VHHH Hong Kong برای شبیه ساز X-Plane کرده.

احتمالاً این پروژه از پروژه های اصلی این شرکت هستش. [approve]

و اگر با شبیه ساز پرواز X-Plane کار کرده باشید و افزونه های این شرکت رو نصب کرده باشید، فرودگاه VHHH Hong Kong را باید به خاطر داشته باشید که این شرکت طراحی کرده بود.

در آخرین به روز رسانی های این شرکت در ساخت فرودگاه های خود، بافت زمین بسیار دقیق تر از نسخه های قبلی هستش و خطوط روی فرودگاه بسیار زیبا و واقعی به نظر میرسن. [bowing]


UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

.
OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار
9 سال پیش
با سلام
پستی رو که قولش رو داده بودم بالاخره قرار میدم

PMDG 747-400

UserPostedImage 

این افزونه کاری از شرکت پی ام دی جی هست که آخرین ورژن اون در ماه MAY سال 2010 منتشر شد ....

بنظر بنده اولین ویژگی این پرنده وصف ناپذیر بودنشه

طراحی دقیق سیستم FMC .... طراحی بسیار دقیق

طراحی دقیق شاخصه های فیزیکی در تمام بعد ها

طراحی بسیار دقیق سیستم های پروازی و اویونیک هواپیما

طراحی دقیق قسمت های خارجی این هواپیما

طراحی بسیار خوب فلایت دک و سوییچ ها

و ......


قیمت خرید این افزونه هم اکنون حدود 54 دلار ثبت شده


747-400 یک هواپیما بزرگ است! در هوا، شما متوجه نیست اندازه آن به اندازه بر روی زمین. فرود و taxiing یک تجربه جدید مانند رانندگی یک ساختمان در اطراف است. باند و jetways به نظر می رسد کوچکتر و در حال حرکت در اطراف آرام به نظر می رسد.

خلبانان باید به طور کامل در FMC (مدیریت پرواز کامپیوتر) سیستم قبل از اقدام به هر اجرا می شود با 747-400 دارند.FMC نمایش 14 خطوط مختلف است که می تواند 24 کاراکتر را بپذیرید. صفحه نمایش شامل سه بخش است: بخش عنوان (که در آن نشان می دهد "منو")، بخش دوم شامل 6 خط متن در وسط، و بخش سوم پد ابتدا در پایین است. پد ابتدا اجازه می دهد تا خلبان به در داده ها مورد نظر قرار داده قبل از ورود به آن را به خط متن مناسب.

http://smithplanet.com/fs2004/pmdg/ 


PMDG کابین خلبان مجازی 3-D عالی با جزئیات قابل توجه ایجاد کرده است. هر دو روز و شب نمایش از ویژگی های بافت زرق و برق دار است که ارائه نمایندگی وفادار از چیزی واقعی است. صندلی حرکت به جلو و عقب، دسته های صندلی به منظور بالا بردن و پایین تر، و سایه می تواند کشیده شده را برای محافظت از اشعه خورشید.

در حالی که 747-400 را می توان در حالت 2-D عمل، آن را بهتر برای عرشه پرواز کامل 3-D مناسب است. کاربران می توانند بین صفحه نمایش CRT که به صورت استاندارد در 747-400s یا بیشتر نمایش LCD مدرن اصلی بودند را انتخاب کنید. (خلبانان می توانید از دیدگاه های مختلف در Meriweather.com جایی که آنها از ویژگی های تصاویر گرافیکی از بسیاری از تنظیمات کابین خلبان هواپیما.) اگر خلبان خوش شانس است که یک سیستم TrackIR، آنها را با یک تجربه کاملا همهجانبه قرار دادن آنها در پاداش وسط عمل است.

خارجی تفصیلی
توجه به جزئیات پر زحمت است در خارج از هواپیما را ادامه داد. بال، چرخ، ارابه فرود، و پوست هواپیما زیبا هستند، به خصوص در هوا تا نور خورشید را منعکس کردن روی پوسته. PMDG باید بر ایجاد چنین یک هواپیمای خیره کننده تبریک گفت.


شبیه به کابین خلبان، خارجی است و بسیاری از قطعات عامل و انیمیشن. در مدل های سواری، درهای ورود و خروج اضطراری به کار گیرند. نسخه باری است که درب بینی عامل و درب سمت. همچنین با لودر خود و یدک کش آن است که آن را هل می دهد را از ترمینال می آید.


دینامیک تجدید نظر
یکی از تغییرات هیجان انگیز PMDG گنجانیده تغییر کامل به "مدل سازی دینامیک هواپیما." آنها از نقطه مرجع از درون فضای بدنه (پرواز مایکروسافت رویکرد شبیه ساز نرمال) به بینی از هواپیما منتقل شد. این تغییر کوچک به آنها اجازه دقیق تر مدل ویژگی های پرواز مجزا مانند چگونه تغییر بال رفتار بسته به بار وارده بر هواپیما، و این که آیا آن را در هوا یا بر روی زمین است. این تغییر بیشتر افزایش دقت و صحت تجربه در پرواز.


UserPostedImage 

UserPostedImage 

UserPostedImage 

UserPostedImage 

UserPostedImage 

UserPostedImage 


UserPostedImage 



[APARAT]http://www.aparat.com/v/0RZqi [/APARAT]

naras
  • naras
  • 70.44% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب نشان شروع کننده موضوع
9 سال پیش
UserPostedImage


شرکت Quality Wings در نظر دارد تا بوئینگ 737 کلاسیک را به بازار ارائه کند.

به احتمال زیاد شما گروه Enigma که پروژه Ultimate 737 Classic v, hvhmi کرده بود رو به خاطر دارید.

این گروه با شرکت کوالیتی وینگر ادغام شده اند تا یک افزونه بسیار با کیفیت و دقیق برای شبیه ساز پرواز FSX / P3D درست کنند.
naras
  • naras
  • 70.44% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب نشان شروع کننده موضوع
9 سال پیش
UserPostedImage

شرکت IFlySimX با همکاری DreamFlight اقدام به ساخت فرودگاهی با طرح JetStream برای شبیه ساز پرواز FSX کرده است

Perpignan Rivesaltes واقع در جنوب غرب فرانسه در ساحل دریای مدیترانه است. این فرودگاه دارای یک تاریخ غنی، ردیابی به روز Aeropostale، با هوانوردان ترانزیت مشهور فرانسوی وجود دارد.

این فرودگاه یک فرودگاه محلی است ولی بسیاری از پرواز های اروپا و آفریقا در این فرودگاه صورت می پذیرد. [approve]

ویژگی ها:
علف های حجمی
چراغ فرودگاه 3D
سطح شیب دار چراغ با اثر 3D
طرح زمین های واقعی
اشیاء تفصیلی فرودگاه
بسیاری از هواپیما شخص
محیط شب
نشانه های فرودگاه های سفارشی با بافت واقع بینانه شب
GSX © سازگار
ساختمان های واقعی
AFCAD
و بسیاری دیگر!
مناظر به طور کامل با آخرین تکنیک برای عملکرد بهتر بهینه شده است. [bowing]
.