با سلام
پستی رو که قولش رو داده بودم بالاخره قرار میدم
PMDG 747-400
این افزونه کاری از شرکت پی ام دی جی هست که آخرین ورژن اون در ماه MAY سال 2010 منتشر شد ....
بنظر بنده اولین ویژگی این پرنده وصف ناپذیر بودنشه
طراحی دقیق سیستم FMC .... طراحی بسیار دقیق
طراحی دقیق شاخصه های فیزیکی در تمام بعد ها
طراحی بسیار دقیق سیستم های پروازی و اویونیک هواپیما
طراحی دقیق قسمت های خارجی این هواپیما
طراحی بسیار خوب فلایت دک و سوییچ ها
و ......
قیمت خرید این افزونه هم اکنون حدود 54 دلار ثبت شده
747-400 یک هواپیما بزرگ است! در هوا، شما متوجه نیست اندازه آن به اندازه بر روی زمین. فرود و taxiing یک تجربه جدید مانند رانندگی یک ساختمان در اطراف است. باند و jetways به نظر می رسد کوچکتر و در حال حرکت در اطراف آرام به نظر می رسد.
خلبانان باید به طور کامل در FMC (مدیریت پرواز کامپیوتر) سیستم قبل از اقدام به هر اجرا می شود با 747-400 دارند.FMC نمایش 14 خطوط مختلف است که می تواند 24 کاراکتر را بپذیرید. صفحه نمایش شامل سه بخش است: بخش عنوان (که در آن نشان می دهد "منو")، بخش دوم شامل 6 خط متن در وسط، و بخش سوم پد ابتدا در پایین است. پد ابتدا اجازه می دهد تا خلبان به در داده ها مورد نظر قرار داده قبل از ورود به آن را به خط متن مناسب.
http://smithplanet.com/fs2004/pmdg/ PMDG کابین خلبان مجازی 3-D عالی با جزئیات قابل توجه ایجاد کرده است. هر دو روز و شب نمایش از ویژگی های بافت زرق و برق دار است که ارائه نمایندگی وفادار از چیزی واقعی است. صندلی حرکت به جلو و عقب، دسته های صندلی به منظور بالا بردن و پایین تر، و سایه می تواند کشیده شده را برای محافظت از اشعه خورشید.
در حالی که 747-400 را می توان در حالت 2-D عمل، آن را بهتر برای عرشه پرواز کامل 3-D مناسب است. کاربران می توانند بین صفحه نمایش CRT که به صورت استاندارد در 747-400s یا بیشتر نمایش LCD مدرن اصلی بودند را انتخاب کنید. (خلبانان می توانید از دیدگاه های مختلف در Meriweather.com جایی که آنها از ویژگی های تصاویر گرافیکی از بسیاری از تنظیمات کابین خلبان هواپیما.) اگر خلبان خوش شانس است که یک سیستم TrackIR، آنها را با یک تجربه کاملا همهجانبه قرار دادن آنها در پاداش وسط عمل است.
خارجی تفصیلی
توجه به جزئیات پر زحمت است در خارج از هواپیما را ادامه داد. بال، چرخ، ارابه فرود، و پوست هواپیما زیبا هستند، به خصوص در هوا تا نور خورشید را منعکس کردن روی پوسته. PMDG باید بر ایجاد چنین یک هواپیمای خیره کننده تبریک گفت.
شبیه به کابین خلبان، خارجی است و بسیاری از قطعات عامل و انیمیشن. در مدل های سواری، درهای ورود و خروج اضطراری به کار گیرند. نسخه باری است که درب بینی عامل و درب سمت. همچنین با لودر خود و یدک کش آن است که آن را هل می دهد را از ترمینال می آید.
دینامیک تجدید نظر
یکی از تغییرات هیجان انگیز PMDG گنجانیده تغییر کامل به "مدل سازی دینامیک هواپیما." آنها از نقطه مرجع از درون فضای بدنه (پرواز مایکروسافت رویکرد شبیه ساز نرمال) به بینی از هواپیما منتقل شد. این تغییر کوچک به آنها اجازه دقیق تر مدل ویژگی های پرواز مجزا مانند چگونه تغییر بال رفتار بسته به بار وارده بر هواپیما، و این که آیا آن را در هوا یا بر روی زمین است. این تغییر بیشتر افزایش دقت و صحت تجربه در پرواز.