gentelmen
  • gentelmen
  • 50.06% (معمولی)
  • تازه وارد
13 سال پیش
جناب حسنی سلام.خوب هستید..هرچی باشه آقایون وتسیم به کسی اهانت نمی کنم پس بهتره ادب داشته باشی.اگه شخصیت واست مهم نیست به وتسیم اهانت نکن چون اعضای وتسیم واسه خودشون شخصیت قائل هستند


ویرایش مدیر:فارسی بنویسید
Cpt.mohammadifar
13 سال پیش
صلوات بفرستید و تمومش کنید!
به خدا این رفتارها زشته!

تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
hajiamini
  • hajiamini
  • 50.36% (معمولی)
  • بال کاغذی
13 سال پیش
دوستان سلام
جناب صبا فكر ميكنم گفته هاي شما واقعا تند بوده و جاي دارد از تمامي اعضا وتسيم پوزش بخواهيد . ivao و وتسيم دو شبكه مجزا هستند كه براي لذت بردن علاقه مندان به پرواز ساخته شده .
اميدوارم شبكه وتسيم و تمام اعضا اون موفق باشند و تمام اعضا آن از شبيه ساز پرواز لذت ببرند . خواهش دارم اين حساسيت ها و اين گونه رفتار رو كنار بگذاريد . به شخصه بارها در وتسيم بوده ام و غير از خوبي و محبت از اعضا آنجا نديدم ولي به ivao بيشتر علاقه دارم اين دليل نميشود وتسيم بد باشد و دليل نميشود من به يك مجموعه كه فعال هستند توهين كنم.
B748
  • B748
  • 52% (معمولی)
  • بال آهنی - آسمان سوار
13 سال پیش
سلام،
اینکه جناب مرصعی به دموکراسی و آزادی در سخن اعتقاد و باور دارند واقعا جای تقدير و تشکر داره ولی تصور می کنم بالاخره برای هر چیزی باید یک چهارچوب و خط قرمزی در نظر گرفت. به نظر من پست های اینچنینی که سهوا یا عمدا ، از روی عصبانیت یا در حالت عادی، بخاطر تلافی و یا ... زده می شوند نتیجه ای جز زیاد کردن دلخوریها و کینه های احتمالی تخواهد داشت و باید از طرف مدیر محترم انجمن (در همان ابتدا) بازبینی بشه:-k

راستی این تیپ حمله و سخن گفتن منو یاد یک قضیه میندازه، تا حالا حتما لحظاتی هم شده پای تلویزیونهای فارسی اونور آبی نشسته اید#-o ! گاها فکر می کنم این تیپ انتقاد بهترین شکل تعریف و تائيد طرف مقابله که به هر حال میتونه بینشان رقابت سازنده یا مخربی وجود داشته باشه![nono] ، البته به هیچوجه مقایسه و شباهتی در کار نیست ولی این هم شیوه انتقاد نیست و به نظر من بیشتر شبیه خودزنی است.
فرقی نمی کنه پست ها و موضوعاتی که گاه بیگاه علیه مدیریت دیويژن ایران در IVAO زده میشه رو بخاطر بیاورید. به نظر من که نتیجه ای کاملا معکوس برای ارسال کننده داشته.

بخواهیم یا نخواهیم هر دو شبکه دارای سابقه طولانی بوده و افرادی دلسوز چه در سازمان مرکزی و چه در دیویژن ها در جهت اعتلاء و پیشرفت هر دو بی چشمداشت زحمت می کشند عزیزان هم در طی یک فرایند انتخاب آزادانه می تونند بنا به مزایای نسبی هر کدام جذب یکی از آنها شوند.
بگذریم...
بارها تاپیک هایی رو در فروم های هر دو شبکه دیده بودم که در آنها کاربران هر دو شبکه آرزوی الحاق مجدد دو شبکه را داشتند تا ترافیک هوایی و ATC به یکباره رشد جهشی کند(انگار به نوعی بعد از متلاشی شدن SATCO این دو شبکه از دل آن متولد شدند) جالب بود یکی از کاربران قدیمی آنها در پستی معتقد بود فعالیت جداگانه این دو شبکه بسیار مفیدتر از الحاق آنهاست چراکه تجربه نشان داده یکه تاز بودن و رقیب نداشتن آفتی است که در اکثر موارد نتیجه ای جز پس رفت و نابودی ندارد.

مرسی
IRA723
  • IRA723
  • 50.6% (معمولی)
  • بال چوبی
13 سال پیش
با سلام

بنده برایم این سئوال پیش اومد که چرا آقای صبا در همچین زمانی بصورت افسار گسیخته به شبکه وتسیم حمله ور شد و اعضای آنرا مورد تمسخر قرار داد اعمالی را انجام داد که باعث محرومیت خودشان شد . شاید مطلبی در همان زمان منتشر شده که ایشون رو شارژ کرده و فکر کرده که مورد حمایت قرار خواهد گرفت!!!!.
تصور میکنم که آقای صبا همانند تیری بود که توسط کمانداری شلیک شد.

امیدوارم که تصورم اشتباه باشد.