سلام،
اینکه جناب مرصعی به دموکراسی و آزادی در سخن اعتقاد و باور دارند واقعا جای تقدير و تشکر داره ولی تصور می کنم بالاخره برای هر چیزی باید یک چهارچوب و خط قرمزی در نظر گرفت. به نظر من پست های اینچنینی که سهوا یا عمدا ، از روی عصبانیت یا در حالت عادی، بخاطر تلافی و یا ... زده می شوند نتیجه ای جز زیاد کردن دلخوریها و کینه های احتمالی تخواهد داشت و باید از طرف مدیر محترم انجمن (در همان ابتدا) بازبینی بشه:-k
راستی این تیپ حمله و سخن گفتن منو یاد یک قضیه میندازه، تا حالا حتما لحظاتی هم شده پای تلویزیونهای فارسی اونور آبی نشسته اید#-o ! گاها فکر می کنم این تیپ انتقاد بهترین شکل تعریف و تائيد طرف مقابله که به هر حال میتونه بینشان رقابت سازنده یا مخربی وجود داشته باشه![nono] ، البته به هیچوجه مقایسه و شباهتی در کار نیست ولی این هم شیوه انتقاد نیست و به نظر من بیشتر شبیه خودزنی است.
فرقی نمی کنه پست ها و موضوعاتی که گاه بیگاه علیه مدیریت دیويژن ایران در IVAO زده میشه رو بخاطر بیاورید. به نظر من که نتیجه ای کاملا معکوس برای ارسال کننده داشته.
بخواهیم یا نخواهیم هر دو شبکه دارای سابقه طولانی بوده و افرادی دلسوز چه در سازمان مرکزی و چه در دیویژن ها در جهت اعتلاء و پیشرفت هر دو بی چشمداشت زحمت می کشند عزیزان هم در طی یک فرایند انتخاب آزادانه می تونند بنا به مزایای نسبی هر کدام جذب یکی از آنها شوند.
بگذریم...
بارها تاپیک هایی رو در فروم های هر دو شبکه دیده بودم که در آنها کاربران هر دو شبکه آرزوی الحاق مجدد دو شبکه را داشتند تا ترافیک هوایی و ATC به یکباره رشد جهشی کند(انگار به نوعی بعد از متلاشی شدن SATCO این دو شبکه از دل آن متولد شدند) جالب بود یکی از کاربران قدیمی آنها در پستی معتقد بود فعالیت جداگانه این دو شبکه بسیار مفیدتر از الحاق آنهاست چراکه تجربه نشان داده یکه تاز بودن و رقیب نداشتن آفتی است که در اکثر موارد نتیجه ای جز پس رفت و نابودی ندارد.
مرسی
ویرایش بوسیله کاربر
13 سال پیش
|
دلیل ویرایش: نامشخص