Abbas Ataei
  • Abbas Ataei
  • 50.26% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
10 سال پیش
بله من هم با صحبت های آقای مدیر موافق هستم ...
بهتره ایرلاین های مجازی کشور فعلا قوی تر بشند تا اینکه یک ایرلاین ضعیف بیاد روی کار
و اینکه کاربران حرفه ای شبیه ساز ایرانسیم هم در ایرلاین های دیگه عضویت دارند .
UserPostedImage

UserPostedImage
aabedii
  • aabedii
  • 51.74% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار
10 سال پیش
باید ببینید چه نیازی در این زمینه هست که در ایرلاین های مجازی فعلی پیدا نمی کنید. در حال حاضر در ایوائو 3 ایرلاین مجازی ایرانی وجود دارند (ماهان - مای ایرلاینز - آسمان) از وتسیم اطلاعی ندارم.

در جواب آقا/خانمی که فرمودند ایرلاین های مجازی فعلی هدفی ندارند بنده به عنوان مدیر مای ایرلاینز از طرف ایرلاین خودمون باید بگم هدف ما پرواز حرفه ای در شبیه سازه و احترام و آزادی عمل خلبانان که خدا رو شکر هرچقدر خلبان های ما با ماهیت سیستم کاری ما بیشتر آشنا میشن بیشتر دلبسته ایرلاین میشن.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم کاری مای ایرلاینز به اینجا  مراجعه بفرمایید.
UserPostedImage
OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار شروع کننده موضوع
10 سال پیش
ارسال شده توسط : aabedii 

باید ببینید چه نیازی در این زمینه هست که در ایرلاین های مجازی فعلی پیدا نمی کنید. در حال حاضر در ایوائو 3 ایرلاین مجازی ایرانی وجود دارند (ماهان - مای ایرلاینز - آسمان) از وتسیم اطلاعی ندارم.

در جواب آقا/خانمی که فرمودند ایرلاین های مجازی فعلی هدفی ندارند بنده به عنوان مدیر مای ایرلاینز از طرف ایرلاین خودمون باید بگم هدف ما پرواز حرفه ای در شبیه سازه و احترام و آزادی عمل خلبانان که خدا رو شکر هرچقدر خلبان های ما با ماهیت سیستم کاری ما بیشتر آشنا میشن بیشتر دلبسته ایرلاین میشن.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم کاری مای ایرلاینز به اینجا  مراجعه بفرمایید.


آقای عابدی...... بنده سیستم کاری رو مشاهده کار کردم ........ بسیار مناسب وسود اور و دقیق کار شده ولی باید بگم که متاسفانه
عنوان va شما ...... البته این دلیلی چندان قانع کننده ای نیست ( به این نشون که شما هم اکنون اعضای زیادی دارید ) ولی به شخصه رو بنده تاثیر گذاشت ....
Parham Ziaie
  • Parham Ziaie
  • 61.42% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب یار
10 سال پیش
چند نكته هست كه نياز مى بينم عرض كنم
١-آقاى عابدى گفتند كه ايرلاين مجازى باعث مى شه كاربران دنيايى حرفه اى رو در اين ايرلاين تجربه كنند ، و آنچه كه واضح هستش اينه كه دنيايى مثلا حرفه اى و تقريبا واقعى توسط برنامه fs airline انجام مى شه كه اين باز به حرفه اى شدن پرواز كاربران نمى شه و جز دقت به چند نكته مثل ( landing light , taxi speed , approach speed , parking brake و چند چيز ديگر ) ، بر روى ساير نكات توجه خاصى نداره مثلا ست كردن TA و TL و خيلى نكات ريز و درشت كه كه رعايت نمى شه و حتى اگر يك خلبان هم بخواد تو شبيه شاز پرواز كنه ،. پرواز حرفه اى نيست !!!! مثلا شما تو واقعيت رادر ، يوك يا استيك ، تراتل يا اتو تراست داري و خيلى از دكمه هايى كه در شبيه ساز استفاده نمى شه و خيلى از شرايط محيطى كه در شبيه ساز ميسر نيست ، حتى ATC در شبكه مجازى IVAO گرچه كمك به شبيه سازى حالت واقعى رو مى كنه ولى خيلى باز مونده و جا داره ، پس ما هر كارى كنيم و حتى استاد خلبان يك تايپ رو در مقابل شبيه ساز خودمون قرار بديم ، جز يه پرواز غير حرفه اى چيز ديگه اى رو شاهد نيستم ، يكى از دوستان من در تاور فرودگاه مشهد مشغول به فعاليت هستند و پس از شنيدن ارتباطات واحد كنترل و ترافيك ها تو شبيه ساز كلى ايراد و مشكل گرفتند ، پس ما پروازى حرفه اى را در شبيه ساز پرواز هاى خانگى خودمان انجام نمى دهيم !!! به هر عنوانى ( ماى ايرلاين ، امارات ، ماهان و..)
٢-درباره احداث ايرلاين مجازى ، تا اونجايى كه من اطلاع دارم اگر قصد ثبت كردن ايرلاين مجازى تو ivao رو داريد بايد تو exam ppl شركت كرده باشيد و ريت PP رو گرفته باشيد وگرنه مثل ايرلاين پرشين گلف India Papa Gulf خطاب مى شيد
٣-فكر خوبيه در كل درصورتى كه افراد كار دان بتونن اين ايرلاين رو مديريت كنن نه مثل ايرلاين .. كه يكى از كاربران بدون داشتن حداقل ٤٠ ساعت پرواز به علت پارتى جزو استف شد و رو ٣٢٠ پروازاشو مى كنه ، اميد وارم دوستان مطلع شده باشن كيو مى گم
باتشكر از همه
امام على :
*هنگامی که از چیزی می‏ترسی، خود را در آن بیفکن، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی، از خود آن سخت تر است
UserPostedImage
aabedii
  • aabedii
  • 51.74% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار
10 سال پیش
ارسال شده توسط : OMIDSIM 

ارسال شده توسط : aabedii 

باید ببینید چه نیازی در این زمینه هست که در ایرلاین های مجازی فعلی پیدا نمی کنید. در حال حاضر در ایوائو 3 ایرلاین مجازی ایرانی وجود دارند (ماهان - مای ایرلاینز - آسمان) از وتسیم اطلاعی ندارم.

در جواب آقا/خانمی که فرمودند ایرلاین های مجازی فعلی هدفی ندارند بنده به عنوان مدیر مای ایرلاینز از طرف ایرلاین خودمون باید بگم هدف ما پرواز حرفه ای در شبیه سازه و احترام و آزادی عمل خلبانان که خدا رو شکر هرچقدر خلبان های ما با ماهیت سیستم کاری ما بیشتر آشنا میشن بیشتر دلبسته ایرلاین میشن.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم کاری مای ایرلاینز به اینجا  مراجعه بفرمایید.


آقای عابدی...... بنده سیستم کاری رو مشاهده کار کردم ........ بسیار مناسب وسود اور و دقیق کار شده ولی باید بگم که متاسفانه
عنوان va شما ...... البته این دلیلی چندان قانع کننده ای نیست ( به این نشون که شما هم اکنون اعضای زیادی دارید ) ولی به شخصه رو بنده تاثیر گذاشت ....



ممنون از کامنت شما در مورد سیستم کاری. در مورد عنوان باید عرض کنم ماهیت استراتژی ما با تمام ایرلاین های دیگه فرق می کنه به همین دلیل اسم خاصی داره.
همونطور که حتما اطلاع دارید در اف اس ایرلاینز سود پرواز ها میاد به حساب شرکت و خلبان حقی از این دلار مجازی نداره. ولی نظر شخصی من که باعث تاسیس این ایرلاین شد این هست که بر خلاف دنیای واقعی شما کارمند یک ایرلاین مجازی نیستید و هر دقیقه ای که وقت میذارید سهمی دارید از ایرلاین مجازی. در مای ایرلاین شرکت هیچ سهمی از سود پرواز رو برای خودش بر نمی داره و ۱۰۰٪ متعلق به خلبانه و می تونه با این پول به انتخاب خودش (بر خلاف تمامی ایرلاین های مجازی) هواپیماهای جدید بخره.

باید بگم هیچ کس نمی تونه در ابتدا درک درستی داشته باشه از نام مای ایرلاین (فکر می کنن حتما مثل مای کامپیوتر روی دسکتاپه 🤣 )
ولی این عنوان بسیار خوب استراتژی ایرلاین رو نشون میده و وقتی من استراتژی رو به ایواو توضیح دادم درجا ثبت شد.

به عنوان مشت نمونه خروار بگم یکی از دوستانی که اخیرا به ما پیوستن بعد یه مدت که سوال می پرسیدن در مورد ایرلاین گفتن تازه فهمیدم مای ایرلاینز یعنی چی و چقدر جالبه!
چون رویه خیلی متفاوتی داریم انتظار نمیره کاربر با اولین نگاه متوجه واقعیت پشت این عنوان شاید به ظاهر عجیب بشه.
UserPostedImage