aabedii
  • aabedii
  • 51.74% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار
10 سال پیش
ارسال شده توسط : Parham Ziaie 

چند نكته هست كه نياز مى بينم عرض كنم
١-آقاى عابدى گفتند كه ايرلاين مجازى باعث مى شه كاربران دنيايى حرفه اى رو در اين ايرلاين تجربه كنند ، و آنچه كه واضح هستش اينه كه دنيايى مثلا حرفه اى و تقريبا واقعى توسط برنامه fs airline انجام مى شه كه اين باز به حرفه اى شدن پرواز كاربران نمى شه و جز دقت به چند نكته مثل ( landing light , taxi speed , approach speed , parking brake و چند چيز ديگر ) ، بر روى ساير نكات توجه خاصى نداره مثلا ست كردن TA و TL و خيلى نكات ريز و درشت كه كه رعايت نمى شه و حتى اگر يك خلبان هم بخواد تو شبيه شاز پرواز كنه ،. پرواز حرفه اى نيست !!!! مثلا شما تو واقعيت رادر ، يوك يا استيك ، تراتل يا اتو تراست داري و خيلى از دكمه هايى كه در شبيه ساز استفاده نمى شه و خيلى از شرايط محيطى كه در شبيه ساز ميسر نيست ، حتى ATC در شبكه مجازى IVAO گرچه كمك به شبيه سازى حالت واقعى رو مى كنه ولى خيلى باز مونده و جا داره ، پس ما هر كارى كنيم و حتى استاد خلبان يك تايپ رو در مقابل شبيه ساز خودمون قرار بديم ، جز يه پرواز غير حرفه اى چيز ديگه اى رو شاهد نيستم ، يكى از دوستان من در تاور فرودگاه مشهد مشغول به فعاليت هستند و پس از شنيدن ارتباطات واحد كنترل و ترافيك ها تو شبيه ساز كلى ايراد و مشكل گرفتند ، پس ما پروازى حرفه اى را در شبيه ساز پرواز هاى خانگى خودمان انجام نمى دهيم !!! به هر عنوانى ( ماى ايرلاين ، امارات ، ماهان و..)
٢-درباره احداث ايرلاين مجازى ، تا اونجايى كه من اطلاع دارم اگر قصد ثبت كردن ايرلاين مجازى تو ivao رو داريد بايد تو exam ppl شركت كرده باشيد و ريت PP رو گرفته باشيد وگرنه مثل ايرلاين پرشين گلف India Papa Gulf خطاب مى شيد
٣-فكر خوبيه در كل درصورتى كه افراد كار دان بتونن اين ايرلاين رو مديريت كنن نه مثل ايرلاين .. كه يكى از كاربران بدون داشتن حداقل ٤٠ ساعت پرواز به علت پارتى جزو استف شد و رو ٣٢٠ پروازاشو مى كنه ، اميد وارم دوستان مطلع شده باشن كيو مى گم
باتشكر از همه



هیچ شبیه سازی مثل واقعیت نیست حتی شبیه ساز فول موشن چند ملیون دلاری.
ولی وجود یک ایرلاین مجازی میتونه در بالا بردن کیفیت پرواز ها کمک کنه. شما وقتی آزاد میپری بیشتر به کیفیت پروازتون اهمیت می دید یا وقتی شرکتی میپرید؟
خوشبختانه مدل های حرفه ای شبیه ساز مثل پی ام دی جی هستند که امکان پرواز حرفه ای به شما میدن. مثلا خلبان ۷۳۷ با ۸ سال تجربه ای رو دیدم که وقتی مدل پی ام دیجی پرواز کرده اذعان داشته که خیلی مدل دقیقی هستش. غیر از رادار آب و هوا یک نکته پروازی ۷۳۷ رو بفرمایید که در مدل پی ام دیجی نیست.
توجه کنید من نمی گم بچه ها پرواز حرفه ای می کنن. نه!! ۹۵٪ نمیتونن یک بیرینگ اینترسپت کنن. ۹۹٪ نمی دونن فرق ATZ با CTR چه. ولی این فرق داره با اینکه ایا میشه پرواز واقعی کرد! از چندین نفر شنیدم که گفتند پرواز ای اف ار شبیه ساز خیلی شبیه واقعیته. متاسفانه مشکل شبیه ساز ها در مدل های ایرودینامیکیشونه که خیلی سخته شبیه سازیشون و دقیقا اون شبیه سازای فول موشن هم مشکلشون همینه. مدل کردن پدیده های پیچیده ای مثل گروند افکت تقریبا در ریل تایم نا ممکنه.
اینکه فرمودید تاور یه جا مشکل کامیونیکیشن داره اینم نشد دلیل دست عزیز. دوست کنترلرتونو ببرید تو چنل افرادی که ریت های بالای ای تی سی دارن تو ایواو.
UserPostedImage
Parham Ziaie
  • Parham Ziaie
  • 61.42% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب یار
10 سال پیش
حرف شما درست است ولى يه نكته
افرادى كه داراى ريت بالا تو كنترل ترافيك هستن رو عرض نكردم
كلا گفتم ولى خب چيزى كه معلومه اكثر كنترلر ها تو شبيه ساز داراى ريت بالايى نيستن و نمى تونن به صورت حرفه اى عمل كنن از جمله خودم👏 @};- @};-
امام على :
*هنگامی که از چیزی می‏ترسی، خود را در آن بیفکن، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی، از خود آن سخت تر است
UserPostedImage