سوال نظرسنجی: نظر شما درباره تشکیل ایرلاین مجازی جدید چیست؟

مجموع: 19

OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار
9 سال پیش
دوستان همه ی اینها رو گفتید ولی :

شرایط خلبان رو اصلا در نظر نگرفتید ...

انجام آزمون ، برگزاری دروه آموزشی و ....

عزیزان اینها همه به زمان آزاد خلبان هم بر میگرده ... کمتر کسی رو سراغ داشتم که فعالیت در زمینه شبیه ساز رو جزو یکی از اشتغال های خودش بدونه ( البته افرادی هم که هستند ، با تولید محصولات کسب درآمد میکنن ) ...

ببینید دوستان شما یک لاین نزدیک به واقعیت رو بعنوان ایده آل قرار دادید . اول از همه میدونید چقدر رسیدن به همچین هدفی نیاز به تلاش داره ؟ میدونید اگه در این هدف سنجیده عمل نکنید چقدر میتونه روی وضعیت خلبان شرکتتون تاثیر بذاره و حتی در پی اشتباهات فنی بجای جذب ممکنه دفع هم داشته باشید ... عضو خط مجازی شما نیازمند یک محیط تخصصی ولی آروم هست ... محیطی که با توجه به پیگیری همه ی امورات تخصصی برای اون وقت گیر نباشه ...

عزیزان بیاید ببینیم چه کسی واقعا قصد فعالیت داره ....

نکته بعدی هم کیفیت پرواز ها هستش ...

کلاینت های نسبتا خوبی برای این امر طراحی شده که خوب بنظرم خیلی جای بحث باقی نمیذاره ( البته ضعف هایی هم دارند )

دوستان اگر تصمیم دارید محیط واقعی تر و تخصصی تر ایجا کنید مراقب چند نکته باشید :

1- ایجاد این محیط تخصصی به قیمت ایجاد یک فضای خشک و نا آرام و در انتها عدم جذب تموم نشه
2- آموزش بشدت مهمه
3- خیلی کارهای دیگه غیر از آموزش هست که با انجام اون هم به یک فضای واقعی تر نزدیک میشید هم به یک محیط مورد پسند و جذاب

4-البته صرفا جذب خلبان مهم نیست ، فعالیت اون هم مهمه ( با یک حداقلی از سطح کیفیت و بصورت مستدام و مستمر )


البته یک مورد کلی دیگر رو هم بگم :

در این وضعیت که تعداد خطوط هوایی مجازی در ایران در حال افزایش هست بهتره به مراتب سنجیده تر عمل کنیم ... حتی اکر شده بصورت زیر شاخه ای ، مانند کاسیپن که هم اکنون زیر شاخه ای از خطوط هوایی پارمیس هست فعالیت رو شروع کنیم و ادامه بدیم .

به شخصه بعد از فعالیت چند ماهه این محیط آرام ، تخصصی و جذاب رو در چابهار ایر پیدا کردم ....
Mohammad Sadeq
  • Mohammad Sadeq
  • 50.18% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر نشان شروع کننده موضوع
9 سال پیش
دوستان نظر شما در مورد عدم ایجاد ایرلاین وادغام کردن آن در خطوط مجازی هوایی چابهار چیه:-k
به نظر خودم بد نمیاد

1- عدم هزینه بابت ایجاد ایرلاین
2- حمایت از خطوط مجازی چابهار و... که من با مدیر ایرلاین صحبت کردم بنده خدا آماده همکاری کردند
و خدمات ایرلاین چابهار را برای من ارسال کردند که عبارتند از 1- پرواز گروهی2-تیم اسپیک3-بعد از پر کردن 10 ساعت پرواز محدودیتی قرار ندارد.(فقط برای تایپ های سنگین محدودیت 10 ساعت اعمال شده است)**منظورشان محدودیت نبودن تایپ های مورد استفاده کاربران
Parham Ziaie
  • Parham Ziaie
  • 61.42% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب یار
9 سال پیش
ما هم اكنون تعدادى زيادى ايرلاين مجازى داريم : ايران اير ، ماهان ، ماى ايرلاين ، قشم ، پرشين گلف و ....
بهتره دوستان به فكر مديريت و ايجاد فرصت هاى مناسب براى اين ايرلاين ها باشند چون با شرايطى كه الان موجود هست چند خلبان شما سراغ دارين كه داراى اين شرايط باشند ، كسانى كه هستند افرادى هستند كه اكثرا تو ايرلاين مجازى هاى ديگه فعاليت مى كنند و اكثرا در ايرلاين مجازى هاى ديگر فعاليت مى كنند و وقت پرواز در ايرلاين هاى مجازى ديگر رو ندارند
و نكته بسيار مهم ديگر اكثرا يا شايد همه افراد كه در ايرلاين مجازى ها پرواز مى كنند و يا مى خواهند پرواز كنند ١٠٠ درصد ايرلاين هاى مجازى هايى را انتخاب مى كنند كه اسم و رسم خوبى دارند مثل ماهان و ايران اير و ...
كاش به جاى اينكه اينقدر ايرلاين مجازي هامون به دنبال خلبان براى فعاليت شركت خود بودند و روز به روز ايرلاين مجازى ديگرى تاسيس مى شد ، ايرلاين هاى واقعي هر چند وقت تاسيس مى شدند و خلبانان را جذب مى كردند 😐😕😬😏
باتشكر
امام على :
*هنگامی که از چیزی می‏ترسی، خود را در آن بیفکن، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی، از خود آن سخت تر است
UserPostedImage
TOMCATER
  • TOMCATER
  • 50.06% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار
9 سال پیش
ارسال شده توسط : Parham Ziaie 

ما هم اكنون تعدادى زيادى ايرلاين مجازى داريم : ايران اير ، ماهان ، ماى ايرلاين ، قشم ، پرشين گلف و ....
بهتره دوستان به فكر مديريت و ايجاد فرصت هاى مناسب براى اين ايرلاين ها باشند چون با شرايطى كه الان موجود هست چند خلبان شما سراغ دارين كه داراى اين شرايط باشند ، كسانى كه هستند افرادى هستند كه اكثرا تو ايرلاين مجازى هاى ديگه فعاليت مى كنند و اكثرا در ايرلاين مجازى هاى ديگر فعاليت مى كنند و وقت پرواز در ايرلاين هاى مجازى ديگر رو ندارند
و نكته بسيار مهم ديگر اكثرا يا شايد همه افراد كه در ايرلاين مجازى ها پرواز مى كنند و يا مى خواهند پرواز كنند ١٠٠ درصد ايرلاين هاى مجازى هايى را انتخاب مى كنند كه اسم و رسم خوبى دارند مثل ماهان و ايران اير و ...
كاش به جاى اينكه اينقدر ايرلاين مجازي هامون به دنبال خلبان براى فعاليت شركت خود بودند و روز به روز ايرلاين مجازى ديگرى تاسيس مى شد ، ايرلاين هاى واقعي هر چند وقت تاسيس مى شدند و خلبانان را جذب مى كردند 😐😕😬😏
باتشكر


به امید خدا و تا چند وقت دیگر با شروع کار رسمی ایران ایر ، پوشش خوبی از نظر جذب خلبان و آموزش به کاربران خواهیم داشت!
منتظر باشید
Mohammad Sadeq
  • Mohammad Sadeq
  • 50.18% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر نشان شروع کننده موضوع
9 سال پیش
دوستان سلامی دوباره و ممنون از لطف شما
بله حرف های شما دوستان را قبول دارم هرکسی برای خودش ایرلاین زده که توی ایران بیش از ده ها ایرلاین وجود دارد اما کدامیک از آنها بدرد میخوره ؟:-k

در جواب باید گفت هیچکدام😲
می دونید چرا اینطور هست ؟ خب دلیل اش یا برای ثبت ساعات بیشتر هست یا کسب درآمد مانند خطوط مجازی ........بوق
کدام خطوط مجازی سراغ دارید فی سبیل الله آموزش بدهد *یا هزینه دریافت میکند یا الکی میگویند کلاس تشکیل شده شما نبودید

هدف ما صرفا در کنار هم بودن نبوده و نیست هدف اصلی ما یعنی تاسیس ایرلاین این بوده که ما بیاییم تخصص خود را در اختیار دیگران قرار بدهیم نه اینکه ساعت ثبت کنیم اصلا ساعت ثبت کردن به چه دردی میخوره با هاش مدرک خلبانی صادر میشود برای چی هست 🤔

منظور تخصص این هست که اقای X بلد هست با 747 PMDG بپره من بلد نیستم پس میروم پیش آقای X و آموزش میبینم (تازه هزینه CDهای کپی شده و زیر نویس فارسی را تهیه نمیکنم چرا که اقای X به من یاد داده ) میدونی چقدر هزینه میاد پایین ..... حالا شما برو تو فروشگاه ها یک اموزش یکی از هواپیما ها را ببین چند هست خداوکیلی برو ببین ضرر نداره فقط یک صفحه زیادی مطالعه کردید
ما میخواستیم ایجاد کنیم و تخصصی کنیم که این ایرلاین تک باشه یعنی فقط فقط آموزشی باشه

مثلا من گفتم تو قسمت دیسپچر کمک میکنم که شامل روت دادن نیست شامل چند اطلاعات هست من میخواستم هم آموزشی باشه و هم نزدیک به واقعیت باشه@};-

السلام علیک یا اباعبدا...