Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
13 سال پیش
گویا بازار پرنده های بدون سرنشین در این زمان جنگ در جنگ بسیار داغ هست.در این بازار بالگردهای بدون سرنشین تهاجمی نیز کم کم در حال ظاهر شدن هستند.بالگرد بدون سرنشین Schiebel S-100 Camcopter یکی از این انواع می باشد که با حداکثر وزن 200 کیلوگرم ، سرعت 220 کیلومتر ، مداومت پروازی 6 ساعت و سقف پرواز 18 هزار پا قادر به انجام انواع ماموریتها از جمله نظامی را دارا می باشد.کشورهای زیادی متقاضی خرید این بالگرد هستند که اسامی تعدادی از آنها هنوز فاش نشده است.آلمان ، امارات! و لیبی! از کاربران مهم این پرنده هستند.

UserPostedImage


اینگونه بالگردهای بدون سرنشین بسیار مناسب برای انواع عملیات های نظامی از عرشه ناو های جنگی و کشتی های تدارکاتی هستند و با توجه به امکانات بسیار کم مورد نیاز برای عملیات می توان تعداد زیادی از آنها را بکار گرفت.

اخیراً نیز انگلستان نوعی از این بالگرد را به همراه موشکهای هدایت شونده LMM به نمایش گذاشته است که با توجه به سفارش 1000 فروندی موشک های LMM توسط انگلستان می توان پیش بینی کرد که در آینده ای نزدیک یکی از سلاحهای منتخب میدان های نبرد خواهد شد.هر موشک LMM با وزن 13 کیلویی دارای قابلیت زدن هدفهای ثابت و متحرک و دقت بسیار بالایی می باشد.

منبع:ایرانسیم
PC Flight Simulation Geek Since 1998