سلام؛
کمی از هاله ابهام بیرون بیاییم و به قول فیلمهای ایرانی، بریم سر اصل مطلب!
پرنده رو قبل از پرواز شستند ، متأسفانه درپوش Pitot رو حالا با چه استدلالی!!! قرار ندادند و همین مسئله موجب گرفتگی اون میشه ، قاعدتاً این مسئله تا زمانیکه هواپیما به سرعت مورد نظر نرسه، نمیشد در اون بازه زمانی متوجه شد ...
هواپیما شروع به سرعتگیری روی باند میشه که کمک خلبان عدم تطابق سرعت رو به خلبان اعلام میکنه، اما از اونجایی که به قولی حرف فقط حرف captain بود! (دقت داشته باشید که کاسپینی ها عموماً از Air force هستند) لذا ایشون تصمیم به ادامه کار میگیرند ، اما زمانی تصمیمشون عوض میشه که V1 رو pass کرده بودند! لذا با اون سرعت
Abort کردن مشکلساز هست ... نهایتاً در Stopway توقف میکنه اونهم با چند لاستیک از بین رفته!
این از ماجرا! ... فکر میکنم همه چیز مشهود باشه ...
پیدا کنید پرتقال فروش را!
امیدوارم شب سر سالم زمین بگذارم!!
Every takeoff is optional. Every landing is mandatory