Sepehr Ebadi Borna
11 سال پیش
روابطی وجود نداره...این قضیه باید تموم بشه چه با دعوا چه با صحبت....

شما یه نگاهی به ساعت پروازی بیاندازید ... کسانی که بیشتر فعال بودن..بیشتر از آقای طالبزاده مدیریت دیدند...کسانی که کمتر فعال بودند و تقریباً پروازی نداشتنتد آقای طالبزاده رو در حد فردی که جواب سلام آنها را میداد میشناسند.

بازهم میگم..اجازه بدید دوستانی که واقعاً میخواهند مشکلاتشون رو بگن پست بدن و دوستانی که دخیل نیستند سعی در آرام کردن نداشته باشند .... دوست ندارم مشکلاتی که با آقای طالبزاده داشتیم به مرور زمان و با ساکت شدن به کینه تبدیل بشه..!!
عقاید شما مثل مسواکتونه ...اونو تو حلق هرکی‌ فرو نکنین لطفاً ...!
arashbehroozi
11 سال پیش
Sepehr Ebadi Borna نوشت:


http://forum.ivao.aero/index.php?topic=203509.0;all 

اگه با مشکل مواجه شدین ، دوست دارم همون پستی که اونجا دادم ( فروم ایوائو ) بخونید ... قضیه ی سام سیاح رو خوب به یاد بیارید و یادتون باشه که جوری این کاربر رو چزوندید و اجازه ندادید از دیویژن بره که کلاً ایشون از ایوائو رفتن..!! ( ایشون کسی بودن تو 1 هفته 120 ساعت ATC پر کردند..!! )



با سلام
اتفاقا جناب برنا چه قدر خوب شد که لینک بالا رو قرار دادید.راستش به هیچ عنوان نمیخواستم وارد بحث بشم اما خوب بعضی جاها واقعا آدم نمیتونه نظرش رو نگه (من رو ببخشید)،من فقط یک پست که جنبه پیشنهاد و چند انتقاد داشت رو در aerospacetalk گذاشتم که مدیر جدید و محترم دیویژن محبت کردن و به صورت کلی مجددا از همه خواهش کردند که جواب اینگونه پستها رو کسی نده چون از روی حسد و کینه ورزی هست و خلاصه جنجال و تنش به پا میشه و از این حرفها (البته منظورم جناب نوازان نیست) ظاهرا انتقاد و پیشنهاد من هم از روی کینه و حسد بوده و جنجال و تنش به دنبال داشته!
در مورد لینکی که قرار دادید واقعا برداشت من که بسیار متفاوت از شما بود کاملا مشخص هست که جناب بازیاری فقط یک سوال کلی در مورد قوانین ایوائو کردن و کسی که بعد از اون اسم شخص رو اورده و مسئله رو شخصی کرده شما هستید و بعد از اون هم مدیر محترم جدید با بیان همیشگیشون با کسی که بیش از 10 سال ازشون بزرگتر هست به طور نادرستی در انجمن های اصلی ایوائو صحبت کردن (منظورم دقیقا کلمه childish هست به شخصه خیلی خجالت کشیدم) بگذریم که در ادامه با این بیانشون از رتبه و وقار ایران هم صحبت فرمودن!!
و اما در مورد جناب سیاح ایشون رو نمیشناسم فقط در حد اینکه یکی دو بار در ATC بودند و من ترافیکشون و بر عکس و نمیدونم هم بین ایشون و جناب طالبزاده چی بوده.اما زمانی که فرمودید در 1 هفته 120 ساعت ATC پر کردن کمی غیر معمول بود برام! یک هفته 168 ساعت 120 ساعت که ATC باشن یعنی در 1 هفته 48 ساعت خوابیدن! زمانی که پروفایلشون رو دیدم متوجه شدم درست فکر کردم مجموع ATC ایشون 105 ساعت هست جهت اطلاع لینک پروفایلشون هم اینجا  میتونید مشاهده کنید خوب نیست آدم در همچین موقعیتی در موضوعی اغراق کنه!
ببخشید اگر کمی زیاد شد راستش دفعه قبل که پیشنهاد دادم رفتیم جز دسته حسودان و کسایی که به دنبال جنجال و تنش هستن گفتم اینجوری شاید فرق کنه!
موفق باشید[bowing]
Sepehr Ebadi Borna
11 سال پیش
سلام جناب بهروزی


در مورد لینک باید بهتون بگم دعوای آقایون با خوشونه...فقط میخوام بگم آقای طالبزاده که ادعا میکنن 38 سالشونه با این پست ها رفتار کاملاً بچگانه ای رو انجام دادن..!! اصلاً تاپیک مربوط به کاربر سویسی هست..آقای بازیاری سوال کردند و MD جواب ایشون رو دادند...جلو اومدن آقای طالبزاده و آقای توماری از شخصیت این 2 دوست کم کرد...چه در نحوه ادبیاتی جفت دوستان چه در انتخاب محل مناسب برای بوکسینگ ! ... با ایمیل همه چی درست میشه...!! علنی کردنش اونم جایی که هیچ ارتباطی به شروع کننده ی بحث نداره رفتاری دور از منطق هست...آدم شک میکنه این دوستان اصلاً در ایوائو مدیر دیویژن بودن با این پست ها...!!

در مورد جناب سیاح کاملاً درست میفرمایید..کمی اغراق بود ( [flower] ) ...ایشون میتونستن به این رقمی که گفتم برسن...شک نکنید..دوستان قدیمی تر میدونن..کاری به ساعت ندارم ( ملا لغتی نباشیم...هدف من نشون دادن علاقه ایشون به ایوائو بود که به آقای طالبزاده و دوستان ثابت شده..!! ) این آقایون کاری کردند این بنده خدا از سیستم فرار کرد...چون با اذیت کردن هایشان و اجازه ندادن به این آقا که از دیویژن ایران بره ( شرایطی که خودشون توش قرار دارن ) باعث شدن که از شبکه بروند....جالبه که تا زمانی که آقای سیاح درخواست تغییر دیویژن داد ، آقایون به فکر گذاشتن کلاس آموزشی برای ایشون واسه پاس کردن امتحاناشون..آقای طالبزاده بیشتر در جریان هستند..درحالی که اون زمان آرزوی کاربران داشتن کلاس آموزشی خصوصی بود...نه پاس دادن کاربران به منوال و آکادمی..!!

الان این آقایون دیگه با کاربر عادی هیچ فرقی ندارن...مدیر هم نیستن مثل بعضی ها کاسه لیسی کنیم... به اندازه ی کافی مهارت پیدا کردم که احتیاجی به کاسه لیسی نداشته باشم...پس اینجا هر حرفی گفته میشه فقط و فقط برای شفاف سازیه...چه 150 ساعت چه 105 ساعت...مهم علاقه بود که آقایون کشتند به حمدالله..!!

بهتره قبل از وارد شدن به بحث ( خصوصاً دوستان جدید ) از گذشته دیویژن اطلاعات کافی کسب کنن ، نه اینکه تا من یا دوستان پست گذاشتیم به اصطلاح سوتی بگیرید و ملا لغتی و عددی رفتار کنید ( مثل اینجا  ! که روش خوبی واسه حاشیه زدن و در رفتن از اصل موضوع هست )

موفق باشید

سپهر
عقاید شما مثل مسواکتونه ...اونو تو حلق هرکی‌ فرو نکنین لطفاً ...!
amirfikat
  • amirfikat
  • 61.92% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
11 سال پیش
سلام
واقعاً با خوندن مطالب در فروم ایوائو برای دیویژن ایران متأسف شدم! چرا که آقایون با اختلافات شخصیشون
تنها دارن عابروی دیوژن و خودشون رو میبرن!
آقایان لطفاً از راهی بجز فروم های عمومی اقدام به رفع مشکلات شخصیتان کنید

UserPostedImage
Sepehr Ebadi Borna
11 سال پیش
amirfikat نوشت:

سلام
واقعاً با خوندن مطالب در فروم ایوائو برای دیویژن ایران متأسف شدم! چرا که آقایون با اختلافات شخصیشون
تنها دارن عابروی دیوژن و خودشون رو میبرن!

آقایان لطفاً از راهی بجز فروم های عمومی اقدام به رفع مشکلات شخصیتان کنید




مشکل مشکل شخصی نیست...عمومی هست..!! آبروی دیویژن هم کسی نبرده..!!

راستی جتاب بهروزی خوبه یه نگاهی هم به کلمه ی " Hell " به معنی جهنم ، مخمصه ، مصیبت یا هر معنی دیگه بکنید ...ایشون هنوز دیویژن تشکیل نشده از این کلمه استفاده کردن...هم عجیبه هم باعث خجالت بنده که مدیری که این همه سابقه مدیریتی خودشون رو به رخ این و اون میکشونن از اینجور الفاظ استفاده کنند..!!
عقاید شما مثل مسواکتونه ...اونو تو حلق هرکی‌ فرو نکنین لطفاً ...!